مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

هنوز هم....

هنوز هم این همه جای شکر مونده و گاهی هم بیشتر 

اما.............  

اما یه دستت درد نکنه جسابی به اوس کریم بدهکارم 

چون باید بگم 

خدایا شکرت به خاط اینکه  هنوز سلامتم 

خدایا شکرت به خاط اینکه شوهری مثل سعید دارم 

 خدایا شکرت به خاط اینکه بچه ای مثل سروش  دارم 

خدایا شکرت به خاط اینکه مامانم داره روز به روز بهتر میشه (ما شاالله) 

خدایا شکرت به خاط اینکه بابایی دارم که به وجودش افتخار میکنم و عاشقانه دوستش دارم 

خدایا شکرت به خاط اینکه دلی دارم که هنوز میتونه ببخشه و فراموش کنه  

 

خدایا شکرت به خاط اینکه خانواده همسری دارم که از ته دل برا خوشبختی و آرامشم دل می سوزونن 

خدایا شکرت به خاط اینکه هنوز دل خوشی های بزرگ و کوچیکی دارم که به خاطرشون صبح از خواب بیدار شم 

خدایا شکرت به خاطر اینکه پاها و دستام کار میکنن (واای ی ی با توجه به موقعیت خطر ناک من.....) 

خدایا شکرت به خاط اینکه هنوز کسایی هستن که تولدشون یادمه و با نگاه به صورتشون آرامش میگیرم 

و از همه مهمتر اینکه خدایا شکرت به خاطر اینکه تو رو دارم و محرمم هستی که بتونم همه چی بهت بگم و سبک شم 

شکرت که باهامی 

خدایا وجود من با تو معنی میشه ..از بی تو بودن سخت در هراسم با من باش  

خدایا ممنونم که اجازه دادی تو این ساعاتی که متعلق به خودته و امام سجادت رو بهت نزدیک میکرد منم باهات حرف بزنم 

ههوووووو  خدایا چند نفر تو همین ثانیه دارن باهات حرف میزنن؟؟؟ من یک از چندم  ؟؟؟؟

قربون بزرگیت برم... 

(اشک...چشمام مانیتور رو ندید......) 

خدایا من رو (مارو)به خودمون وامگذار که بی تو هیچم به بزرگیت قسم 

دلم رو جلا بده 

خدایا این دل جای توه نه کینه  

پس پرش کن از وجود مقدست که جای هیچ کینه ای نباشه 

کریما!! 

باش تا هست باشم.  

 

 

خدایا قطره ام از دریای وجوت  

لطفا منو غرق کن تو وجودت  

 

 

هر نفسی که فرو میبریم 

ممد حیات است  

و چون بر می آید مفرح ذات 

پس در هر نفس دو نعمت موجود است 

 و بر هر نعمت شکری واجب 

از دست و زبان که بر آید  

کز عهده شکرش به در آید

یا حق!!!!!!!!

 

خدایا قدرت شکر گذاریتو به من بده....

نظرات 2 + ارسال نظر
مامان رهام دوشنبه 20 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:41 http://rohham.blogsky.com

مناجاتت خیلی قشنگ بود.
اولش که وارد وبلاگت شدم فکر کردم مریم و سعید و سروش چند دوست هم سن و سال هستن.
الان متوجه شدم که شما هم مثل سعیده و مسعود و رهام هستید. یعنی خونواده خودم.
امیدوارم همیشه دور هم باشین.

مامان رهام دوشنبه 20 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:16

اووووووووووه دهنم سرویس شد. رفتم یه ورقی به گذشتتون زدم.
خیلی شیرین بود. چون همه جاش عشقتون همون عشق پست اول بود.
از آشناییتون خیلی خوشحال شدم. مراقب خودتون باشید.
یه عکس از سولوش نفسم هم بزار.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد