مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

این حقم نیست .......

با همیم اما ، این رسیدن نیست
اونکه دنیامه ، عاشق من نیست

با همیم اما ، پیش هم سردیم
این یه تسکینه ، اینکه هم دردیم
این یه تسکینه ، اینکه هم دردیم

این حقم نیست ، این همه تنهایی
وقتی تو اینجایی ، وقتی میبینی بریدم

این حقم نیست ،
حق من که یه عمر با تو بودم
اما ، با تو روز خوش ندیدم

این حقم نیست ، این همه تنهایی
وقتی تو اینجایی ، وقتی میبینی بریدم

این حقم نیست ،
حق من که یه عمر با تو بودم
اما با تو روز خوش ندیدم

تو یه شب میری ، قلب تو دریاس
برنمیگردی چون دلت اونجاس
خیلی آشوبی ، خیلی درگیری
خیلی معلومه که داری میری!!

این حقم نیست ، این همه تنهایی
وقتی تو اینجایی ، وقتی میبینی بریدم

این حقم نیست ،
حق من که یه عمر با تو بودم
اما با تو روز خوش ندیدم

این حقم نیست ، این همه تنهایی
وقتی تو اینجایی ، وقتی میبینی بریدم

این حقم نیست ،
حق من که یه عمر با تو بودم
اما با تو روز خوش ندیدم

این حقم نیست ….

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد