مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

اسفندانه ها!!( مروری بر یازده اسفند گذشته ...)

1382:

مریم:

بی معرفت!!!

خب بی معرفت ایییییییییین همه میای رو خط یه لحظه هم اینجا سر بزن!!!اینه آخره عشق و محبت؟؟اینجا ته خطه؟؟؟ نمیدونم بنویسم؟؟ننویسم؟؟؟بنویسم؟؟؟آره مینویسم ..««««««لعنت خدا به هر چی عشقه !!!!»»»»»» از تمام عاشقای واقعی و پایبند میخوام منو ببخشند....یا حق!!!!   
 [ دوشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1382 ] [ 01:26 ] [ مریم و سعید ] [ 8 نظر ]
سعید:

به خدا نمی دونم ........

ببینید من علی رغم همه مشکلاتی که پیش روی ما هست می دونم که اگر ما ( من و مریم )واقعا بخوایم با هم زندگی کنیم این کار انشالله میشه . اما یه دغدغه خاطر مهم این روزای م اینه که نکنه من و مریم یه موقع از میزان لازم گذشت و فداکاری و فهم و ... برخوردار نباشیم؟ ما می دونیم که زندگی فقط احساس نیست و برای گذر ار پیچ و خمهای زندگی باید از خیلی چیزا گذشت و از جون مایه گذاشت .اما نمی دونیم مرد عمل هستیم یا نه؟؟؟؟
[ یکشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1382 ] [ 14:42 ] [ مریم و سعید ] [ 27 نظر ]
1383:

جواب منفیه اما امیدوارم...

سعید:

سلام . فردا قراره مامان به خونواده مریم اینها زنگ بزنه ومن از الان می دونم که جواب منفیه !‌ من و مریم هم مثل شما دقیق نمی دونیم که چرا مخالفت می کنن اما می دونیم که می خوایم با هم زندگی کنیم! ترجیح دادیم مریم فعلا مخالفت علنی با تصمیم باباشو نشون نده تا بعد از ماه صفر ایشالله ما زنگ بزنیم باز ببینیم خدا چی میخاد . هنوز هم امیدوارم به لطف و کرم خدا و همت مریم ! یا علی!
[ سه‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1383 ] [ 00:31 ] [ مریم و سعید ] [ 3 نظر ]

سلام . این روزا اصلا حال و هوای خوبی تو رابطه ی ما برقرار نیست . هیچ وقت این قدر احساس شکننده بودن نکردم ... بی خیال . ببینیم چی پیش می آد!!!
[ جمعه 21 اسفند‌ماه سال 1383 ] [ 21:19 ] [ مریم و سعید ] [ 1 نظر ]
1384:
سعید:

خدمتم تمام شد!

سلام بچه ها. امروز بعد از ۲۰ ماه سرباز معلمی من تمام شد.خدایا شکرت خدمت من به لطف خدا خیلی بی دردسر و خوب تمام شد! بچه ها دعا کنید از نظر شغلی وضعیت مناسبی پیدا کنم . سرباز من دور از مریم شروع شد و با او به پایان رسید. راستی دارم تمام دار و ندار زندگیمو با داداشم هزینه خرید یه زمین تجاری می کنیم دعا کنید اشتباه نکنیم !! از لطف همه تون ممنونم . راستی لینک به عاشقانه ها رو مه یادتونه؟؟ می خایم دوباره زنده ش کنیم .
[ سه‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1384 ] [ 19:41 ] [ مریم و سعید ] [ 4 نظر ]

امید و نگرانی

سلام بچه ها . امیدوارم همه خوب و خوش و سلامت باشید. فقط یه خبر دارم و اون اینه که به لطف خدا با برادر بزرگترم یه ملک خریدیم که خب فکر کنم جاش خوب باشه ( هر چند عزت و ذلت دست خداست !!‌) فقط نگرانیم اینه که یه خورده پول کم داریم . دعا کنید کار ما درست شه . از نظر شغل هنوز وضعیت نامعلومه و محتاج دعا!

از لطف شما ممنونیم

بچه ها این روزا خیلی نمی تونیم آنلاین بشیم . خیلی دوست دارم به تک تک دوستامون که به ما لطف دارند سر بزنیم و نظر بدیم اما متاسفانه این خیلی برامون مقدور نیست . پس از اینجا دست مهربون شما رو می بوسیم و از لطفتون ممنونم . راستی مغازه عمده فروشی رو تحویل گرفتم و کار بانک هم هست !! خدائیش بد موندم بیشتر نیرومو رو کدوم کار بذارم . راستی ین لینک  نتیجه جستجوی مریم و سعید زیر یک سقف توی گوگله ! جالبه !  . شاد باشید و مهربون تر از قبل!
[ پنج‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1384 ] [ 16:52 ] [ مریم و سعید ] [ 13 نظر ]
1385:

ختنه آقا سروش

سلام با اجازه دیروز آقا سروش گلمون رو ختنه کردیم. ایشالله که زودتر خوب بشه ! حال حاج خانوم مامان مریم خانم جون ! هم الحمدلله بهتره ! دوستون داریم یا حق!

[ سه‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1385 ] [ 18:14 ] [ مریم و سعید ] [ 3 نظر ]
1386:
سعید:

خسته ام....

سلام بچه ها ! دارم از در مغازه پست می گذارم . خیلی خسته ام . خستگی بازار شب عید که زیاد هم خوب نیست و علاوه بر اون فشار قسط و مسائلی از این دست و همچنین این که زمان زیادی رو نمی تونم کنار مریم و سروش باشم خسته  شدم حسابی دعا کنید آرامشم برگرده! یا خدا!
[ چهارشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1386 ] [ 22:19 ] [ مریم و سعید ] [ 5 نظر ]


شیرین کاریهای سروش

سلام دوستان . سروش و مامان خانمش خونه هستند و من سر کار ! این روزا سروش قربونش برم خیلی شیرین تر از قبل شده . سروش مثلا یاد گرفته بگه بابا آب داد جوجو توپ گل و .... صدای چند تا حیوونم در می آره ! امیدوارم خدا همه بچه ها رو برا پدر و مادرشون و سروش رو برا من و مریم جون حفظ کنه.
[ دوشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1386 ] [ 10:21 ] [ مریم و سعید ] [ 1 نظر ]
1387:
مریم:

مصاحبه....

سلام 

 

زمان : ۸ اسفند ۱۳۸۷  ساعت ۱۶:۳۰ 

مکان: خونه ی خودمون 

 حالت: کلی دلت گرفته 

  چرا؟؟؟ اصلا نمی دونم! 

 موزیک متن : آهنگ پیور لاو . آرش.

 

 وا ؟؟!!! چه مرگته خب دختر؟؟؟ 

 والا نمی دونم 

آخه چی کم داری؟؟؟ 

به خدا هیچی الهی شکر همه چیز خوبه! 

پس چی؟؟؟ 

نمی دونم دلم میگیره 

همیشه؟؟ 

نه گاهی وقتها این روزا بیشتر 

وا؟؟  چون حتما عیده و باید خوشحال باشی نه؟؟ 

ای بابا طعنه نزن اصلا حوصلشو ندارم 

خب می خوای با زندگیت چیکا کنی؟؟ 

نمی دونم 

خب همین اذیتت میکنه دیگه 

آره خب می دونم چیکار کنم؟؟؟ 

از من می پرسی ؟؟ 

پس از کی بپرسم؟؟؟ 

از خودتم می تونی بپرسی 

مسابقه هفته است؟  واای اصلا نخند که حوصلتو ندارم جون خودت...  

ببین نکن اینجوری عزیز من مریم من خواهش میکنم نکن با خودت اینجوری حیف نیست حالا که همه چیز جوره شوهر بچه و زندگی داری که دوستشون داری اینجوری خودتو نابود کنی؟؟ 

میدونم سعی میکنم اما دست خودم نیست 

نه .نشد همه چی دست خودته به من که نمی تونی دروغ بگی 

آخه ...می دونی یه کسایی رو دوست داشتم براشون احترام قائل بودم تو زرد از آب در اومدن 

خب .جهنم حالا باید خودتو نابود کنی؟؟ 

نه ولی خب 

ولی خب نداره  پاشو یه آب بزن صورتت..وضو بگیر..نماز بخون ..آروم میشی  پاشو گل من.. 

باشه الان میام جلو آینه میبینمت...  

 

این مصاحبه ی مریم بود با مریم...........خودم بودم که باید مشکلاتم منطقی با خودم حل میشد 

یا حق!!!

 

 

[ پنج‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1387 ] [ 16:44 ] [ مریم و سعید ] [ 2 نظر

دوستت دارم....

سعید دوستت دارم و باید بدونی که فقط من و تو مهمیم توی زندگی  

پدر همه رو صلوات........... 

 

چه عشقی از من و تو خالص تر که من تو رو به خاطر خودت  

و تو من رو به خاطر خودم خواستی؟؟؟؟؟؟؟؟ 

دیگه هیچی در این مورد نشنوم لطفا

یه بوسه خوشکل عشق تقدیم به همسر گلم که دیگه از این حرفها نزنه....

 

 

 This Was Just Meant To Be
You Are Coming Back To Me
Cause, This Is Pure Love
Cause, This Is Pure Love
دستت درد نکنه آرش  چون مثل روزهای اول آشنایی باز هم سلول سلول من با این آهنگ رقص عشق کرد....

یا حق!!!!

[ جمعه 9 اسفند‌ماه سال 1387 ] [ 13:23 ] [ مریم و سعید ] [ 2 نظر ]
1388
مریم:

شهر بازی بزرگی به نام دنیا...

...........

نمی دونم  

نمی گم آمدم افسرده و دلتنگیم نه 

اتقافا شاید من از خوشبختهای عالمم الهی شکر جونکه سالمم 

بجه ی سالم و خوبی مثل سروش دارم 

الهی شکر 

و شوهر گلی مثل سعید 

اما خب به اصل دنیا بد بینم متاسفانه 

 

نمی دونم چرا ما این همه با زیچه ی دنیا شدیم

  

عجیب داره بازیمون میده

نه اینکه نا امید یا افسرده باشما 

نه اصلا 

اما خب خیلی به پوچی دنیا فکر میکنم و اصلا به این که چرا امدیم و  

چی می خواییم؟؟؟  

 ..........

انتظار بارش باران در روزهای پرمشغله !

این روزهای ما پر از انتظار و اظطراب و تنش و مشغله و .... است ! 

[ دوشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1388 ] [ 16:06 ] [ مریم و سعید ] [ 0 نظر ]

هشتادمین ماه وبلاگ !

اسفند ماه هشتاد و نه - هشتادمین ماه جاری بودن حضور مریم خانوم در لحظات منه ! حضورش رو با همه ی مشکلات و عشقها گرامی می دارم !!

[ چهارشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1388 ] [ 11:08 ] [ مریم و سعید ] [ 7 نظر ]
1389:

فرشته ی مهربون....

 

پسرک مو طلایی من 

روزی خواهی فهمید  

      که آن فرشته ی مهربانی  

                        که با چشمان بسته  

                                     صدایش می کردی  و

                                              خواسته هایت را اجابت میکرد  

                                                                                     مادرت بود..... 

  

 

   

 

[ سه‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1389 ] [ 14:15 ] [ مریم و سعید ] [ 0 نظر ]

بازا ر و کار....

ا 

ین روزها سخت درگیر کار ه همسر   محترمیم  

 

بازار ؛ کلاس درس بزرگی هست به خصوص برای من که خیلی با این دنیا ارتباط نزدیکی نداشتم  

یه کم چشم و گوشم به حقه  بازی ها (ببخشید ) و این مسائل روز بازار باز میشه و اطرافم رو بهتر میشناسم  

ا 

ما خب خیلییییییییییییی مسائل که بیشتر فرهنگی هم هست آزارم میده  

مثلا خانواده هایی که میان برای عروس و داماد خرید کنند و یه لشکر و نصفی باهاشون همراهی میکنند 

 

یا مثلا وقتی که عروس یا داماد مخصوصا عروس یه چیزی می پسنده و یکی از اقوام شوهر نظر مخاف میده خونم به جوش میاد و به حال اون عروس نگون بخت افسوس می خورم که چرا داره تن به این وصلت میده ؟ 

 

و از همه بد تر خانواده هایی که دختر های ۱۸-۱۹ ساله و بعضا کمتر رو  دارن می فرستند خونه ی بخت .. 

 

دلم می سوزه و با خودم میگم آخه اینها که اینقدر زود از دخترشون سیرند چرا گذاشتند بچه دار بشن؟؟؟ 

اونم به دامادهایی که اونها رو نمی فهمند ..بی چاره ها  

آخه چرا؟؟؟ 

نمی دونم ... 

شاید این هم یه جور زندگی باشه  

شاید همه ی اینها بد نباشه  

و از نظر خودشون نهایت خوشبختیشونم باشه که فقط لباس عروس بپوشند و براشون هورا بکشند .. 

اما من حالم بد میشه  

بدم میاد   

خب نظر شخصیه دیگه....

 فعلا تا بعد ... 

یا حق!!! 

 

[ چهارشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1389 ] [ 20:52 ] [ مریم و سعید ] [ 0 نظر ]

سروش نوشت ...انگشتر عقیق....

 

یه انگشتر نقره ی عقیق برای سروش خریدم  

خیلی به دستش میاد و خوشحالم که خوشحاله..... 

 

 

پ.ن: 

عزیزم  وقتی خوب نگاه میکنم می بینم خدا تورا فقط برای دل من آفرید .... 

و کاش این همه خوبی را ببینم ..... 

[ شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1389 ] [ 20:48 ] [ مریم و سعید ] [ 0 نظر ]
مریم:

می توانم.....

 

 

زانو نمی زنم حتی                

                  

                             اگر سقف آسمان کوتاهتر از قد من باشد..... 

 

 

[ جمعه 13 اسفند‌ماه سال 1389 ] [ 11:00 ] [ مریم و سعید ] [ 1 نظر ]
سعید:

منفی مبهم

بریده ام

خریده ام

پریده ام

ندیده ام

کشیده ام

[ شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1389 ] [ 12:56 ] [ مریم و سعید ] [ 0 نظر ]

چه خبره ؟؟؟

ای بابا چه خبره ؟؟ 

شهر و مردمش شدن مثل فیلمی که روی دور تند داری نگاه میکنی  

حتی حرف زدند ها هم تند شده  

 

 بابا عید هم مثل همه ی روزهای خدا  

دلت بهاری باشه  

اما من رو دور ه  اسلوموشنم این روزا  

خیلی به خودتون فشار نیارید  

خبری نیست .... 

 

راستی من دوتا از سین های هفت سینم آماده است ...شما چطور؟؟؟؟ 

 

پ.ن: حاجی منفی مبهمتو عشقه ......

[ یکشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1389 ] [ 11:11 ] [ مریم و سعید ] [ 1 نظر ]

تنهایی....

 

 

دلا خو  کن به تنهایی 

که از تن ها بلا خیزد 

سعادت آن کسی دارد 

که از تن ها بپرهیزد.... 

 

 

دلا: ای دل 

تن ها: کنایه به آدمیان  

بپرهیزدوری  کند 

یا حق!!!!

[ دوشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1389 ] [ 02:00 ] [ مریم و سعید ] [ 3 نظر ]

یادم باشد...

یادم باشد که زیبایی های کوچک را دوست بدارم حتی اگر در میان زشتی های بزرگ باشند

یادم باشد که دیگران را دوست بدارم آن گونه که هستند ، نه آن گونه که می خواهم باشند

یادم باشد که هرگز خود را از دریچه نگاه دیگران ننگرم

که من اگر خود با خویشتن آشتی نکنم هیچ شخصی نمی تواند مرا با خود آشتی دهد

یادم باشد که خودم با خودم مهربان باشم

چرا که شخصی که با خود مهربان نیست نمی تواند با دیگران مهربان باشد

.

.

.

عمری با حسرت و اندوه زیستن نه برای خود فایده ای دارد و نه برای دیگران باید

اوج گرفت تا بتوانیم آن چه را که آموخته ایم با دیگران نیز قسمت کنیم . . .

.

.

.

لحظات از آن توست؛ آبی، سبز، سرخ، سیاه، سفید

رنگهایی را که بایسته است بر آنها بزن

روزهایت رنگارنگ

سال ۱۳۹۰ مبارک . . .

.

 

نوروز پیام آور مهر است که مرا وامی دارد تنها به خاطر تو !!! دوست داشتن را یاد بگیرم . . . 

 .

[ شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1389 ] [ 20:18 ] [ مریم و سعید ] [ 1 نظر ]
1390:

این روزهای مریم ....

 

 

اینروزها پر از حس های غریبم  

گاهی سرشار از حس ه خوبم و خوشحال به خاطر دوباره مادر شدنم  

ولی گاهی پر از وحشت روزهای آینده ... 

وحشت دو تا بچه داشتن .. 

مسئولیت دوبرابر... 

واای می ترسم ... 

می دونم که راهی هست که خودم انتخاب کردم  

در واقع خودمون... 

 اما من خودم هنوز بچه ام  

دختر لوس کرده ی باباش.. 

حالا ماما ن ه دوتا بچه است ... 

خدایا کمکم کن... 

 

اما

عزیزم ...مهربون ه معصوم ه من تو نگران نباش 

با تمام این نگرانی های مامانی  

ما عاشقتیم  

پشتتیم  

دوستت داریم  

مراقبتیم عزیزم  

 

نمی دونی داداشی سروشت چطوری خودشو برات لوس میکنه  

اول که هر روز بوست میکنه  

بعدم جلوت کلی شیرین کاری در میاره ...  

و  مامانی رو می خندونه  

 

من فدای هردوتون.... 

خدا از چشم بد حفظتون کنه..... 

آمین. 

 

 

به اضافه ی اینکه این روزها خیلی درگیرم  

سرم بیشتر از همه عمرم شلوغه  

 از صبح تا شب حتی یه دقیقه  هم وقت استراحت ندارم 

خدایا کمکم کن 

کمک کن هم به کارهام بتونم برسم  

و هم بتونم  

محبتم رو مساوی بین عزیزانم تقسیم کنم ...  

  آمین ... 

 

 

پ.ن: از تو ممنونم ... 

ابه خاطر همه ی خوبی های که تو می دانی و من و خدای ما!

[ دوشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1390 ] [ 13:54 ] [ مریم و سعید ] [ 0 نظر ]
سعید:

جشن سروش

امروز سروش از طرف مهد جشن سبزه ها داشت. من علی رغم اینکه خیلیییییییی مایل بودم اونجا باشم ولی به خاطر شرایط کاری نتونستم. چند بار از طریق موبایل صداشو گوش کردم گریه م گرفته بود! خدایا همه بچه ها رو واسه پدر و مادرشون حفظ کن !

[ پنج‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1390 ] [ 16:09 ] [ مریم و سعید ] [ 0 نظر ]

مشروب !

بیزارم از تو مشروب!

بیزارم به خاطرقدرت تعقلی  که زائل می کنی ، هوسهایی که شعله ور می کنی ، کینه هایی که می سازی ،فاصله هایی که ایجاد می کنی ، بدبینیهایی که شکل می دهی ، شخصیتهایی که خورد می کنی ، اراده هایی که سست می کنی ، آرامشهایی که سلب می کنی ، خوشیهای ناپایداری که می زایی  و خماریهای له کننده ای که می افزایی !

از تو بیزارم ! و نگران آدمهایی که خویش را اسیر تو کرده اند! سخت نگرانم ! 


من هرگز لب به تو نیالوده ام ، اما شاد بودن را تجربه کرده ام ، سرمستی را می فهمم و دلخوشیهایم وابسته به تو نیستند !


تا باد چنین بادا!

[ جمعه 19 اسفند‌ماه سال 1390 ] [ 13:04 ] [ مریم و سعید ] [ 0 نظر ]

اولین بار....

این اولین باریه که به عنوان والد به جشن رسمی فرزندم دعوت میشم.... 

 

دست و دلم می لرزه  

شوق دارم  

شیرین ه و از صمیم قلب خدارو شاکرم  

وقتی اولین قطعه ی برنامه اجرا میشه و من  

تورو با اون قد و قامت و صدای بلند و رسا میبینم  

گریه میکنم  

به معنی واقعی اشک شوق میریزم  

 

 

توی قطعه های بعدی می بینمت و عشق میکنم  

یه معنی واقعی کلمه ...  

بابایی همش روی خطه موبایله  

معلومه بغض داره  

و ما در سکوت احساساتمون رو قسمت میکنیم   

 وقتی روی صحنه برای مسابقه میام می دونم که  

این خاطره تا ابد برای هر دوی ما جاودانه  

ان شا الله ...

 نمی دونم من مادرم  

و حکایت سوسکه و مامانشه  

یا تو ستاره بودی  

نه واقعا ستاره ی جمع بودی  

 می درخشیدی ما شاالله .. 

 و ازت ممنونم به خاطر همه  ی  

حسی خوبی که بهمون دادی 

خدا از چشم بد حفظت کنه عزیز ه مادر..... 

دوستت دارم . 

  

[ شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1390 ] [ 10:01 ] [ مریم و سعید ] [ 0 نظر ]

سه شنبه ی آخر سال.....

این هم سه شنبه ی آخره این سال...

الهی شکر

ان شا الله سال آینده با نی نی می پریم ...

الهی هر سال همینجوری خوش و خرم کنار هم باشیم ..

و مهمتر از همه سلامت ..

یا حق!!!


[ سه‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1390 ] [ 23:43 ] [ مریم و سعید ] [ 0 نظر ]

فاصله

[این قصه هیچ ربطی به من و مریم نداره ]

فاصله ها را خودمان ایجاد می کنیم

من - تو - او - ما همه

می ریم دنبال خودخواهی ‌می ریم دنبال عیاشی می ریم دنبال نفس

بعد می گیم چی شد!!!

بهترین و عاشقانه ترین پیوند ها رو ببخشید گه می زنیم به راحتی!

شاید بلد نباشیم خوب حرف بزنیم ، شاید با هم تند می شیم اما مهربونترین آموزگار مهربونی رو داشتیم !!! و تو دلمون بدخواه هم نبوده و نیستیم !

بی خیال! دارم یاوه می بافم !


وقتی یه نفر سفرشو به تعویق می ندازه تا با هم باشیم 

بعد شرایطی پیش می آد که ترجیح می ده نباشیم

و دل مهربانترینها بدجور می شکنه 

حتما یه جای کار اشکال داره!


کاش گذشت کنیم همه مون

       مهربونتر باشیم همه مون

       نذاریم ببینیم از هم دور شدیم یه دنیا

                                                         به خدا حیفه 


تا بشه سعی میکنم نذارم فاصله رنگ طبیعی زندگیهامون شه

و نگرانم که یه جوری پیش بریم که نشه !


مردشور فاصله رو ببرن

و مرده شور هر چی باعث فاصله می شه!

سعید نگران!

[ چهارشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1390 ] [ 10:28 ] [ مریم و سعید ] [ 0 نظر ]

اشتباه!

ابوعلی سینا می‌گوید "اگر برای یک کار "اشتباه"، هزار "توجیه" بیاورید می‌شود "هزار و یک اشتباه"


سینا= سیاست مدار و باهوش ، لقب و نام جد ابوعلی دانشمند بزرگ ایرانی

سارا = خالص و بی غل و غش و ویژه، پاک . بی آمیغ. ناب . تمیز، نام همسر حضرت ابراهیم و مادر اسحق



[ جمعه 26 اسفند‌ماه سال 1390 ] [ 16:52 ] [ مریم و سعید ] [ 0 نظر ]

ای عشق همه بهانه از توست ......

زرد؟ 

بنفش؟ 

آبی؟ 

 

....... 

 چرا این سه رنگ رو آوردی؟؟ 

بنفش ه خیلی بهت میاد همینو بردار.... 

 

ممنون.... 

 

یا حق!! 

 

 

[ جمعه 26 اسفند‌ماه سال 1390 ] [ 18:28 ] [ مریم و سعید ] [ 0 نظر ]

عید اومد ..بهار اومد...

خدایا شکرت  

از صمیم قلبم میگم نه به عادت  

نه به شعر  

 

خدایا ازت ممنونم که باز هم لذت عید رو بهمون دادی 

لذت سلامت در کنار هم بودن  

لذت لباس نو داشتن  

لذت عیدی خریدن برای عزیزانمان 

لذت به فکر عیدی بودن برای آنهایی که حتی دوستمان ندارند... 

لذت شاد بودن  

 

خدایا از تو ممنونم  

ممنوم که با همه ی کم و کاستهای زندگی باز هم می توانیم از عید لذت ببریم  

خدایا ممنونم به خاطر سایه ی مادری که هنوز بالای سرم است هر چند کم رنگ..... 

ممنونم به خاطر وجود پدری که همیشه ی عمرم به او افتخار کرده ام  

وجودش مایه ی آرامشم  

و نفسهایش افتخارم بوده است   

 

ممنونم به خاطر وجود همسری که .... بماند برای من و خدای من. 

ممنونم به خاطر وجود پسرم  

و ممنوم به خاطر عیدی ه زیبایی که پیشاپیش به ما دادی 

ممنونم  

 

از صمیم قلبم تو را شاکرم  

و از تو می خواهم که حال امسال ما را به بهترین حال برگردانی  

از تو می خواهم که یار و پشت ه من و خانواده ی کوچکم باشی 

از تو می خواهم که دلخوشی های کوچکی که خودت عطا کردی نگیری 

از تو می خواهم که با ما باشی و دمی به حال ه خودمان وامگذاریمان .. 

آمین ای مهربان ترین ه مهربانان.... 

 

یا حق!! 

-

[ جمعه 26 اسفند‌ماه سال 1390 ] [ 20:45 ] [ مریم و سعید ] [ 0 نظر ]

پند...

 

 

هرکس، آنچه را که دلش خواست بگوید

آنچه را که دلش نمی خواهد می شنود . . . 

 

[ جمعه 26 اسفند‌ماه سال 1390 ] [ 21:19 ] [ مریم و سعید ] [ 0 نظر ]
1391:
سعید:

پندها...

1)  کل آب اقیانوسها هم نمی توانند قایق را غرق کنند مگر اینکه به داخل قایق آن نفوذ کنند ! مثل افکار منفی که قادر نیستند حس خوشبختی را از مابگیرند مگر اینکه به درونمان رخنه کنند!

2) آرامش را در صورتی به دست می آوریم که از دیگران انتظاری نداشته باشیم !

[ جمعه 4 اسفند‌ماه سال 1391 ] [ 12:45 ] [ مریم و سعید ] [ 2 نظر ]
مریم:

مردان بزرگ بهانه های کوچک! 1

مامان همیشه می گفت :

ما خانوم ها باید خیلی مراقب باشیم

چون مردها بچه هایی هستند که فقط

بهانه هاشون بزرگ تر شده !!!

[ دوشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1391 ] [ 14:30 ] [ مریم و سعید ] [ 0 نظر ]

ممنونم آقای جهان!!!!!!

خدای خوبم

خیلی

دوستت دارم

الهی شکرت!

[ شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1391 ] [ 00:33 ] [ مریم و سعید ] [ 0 نظر ]

finglish!

pashimaani soodi nadarad

vaghti khodat ba na mahram

  dard o del kardeh ee ..banoo jaan.

[ سه‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1391 ] [ 10:12 ] [ مریم و سعید ] [ 0 نظر ]

مانده ام

مانده ام حیران در کار آدمهایی که بر اساس استدلالهای غلط نتایج ناصحیح می گیرند و در نتیجه رفتارهای غلطی از خود بروز می دن

و بعد زمین و زمان را در شومی سرنوشت خود مقصر می دانند!!

بابا هر دوره ای یک سری واقعیتها و اقتضائات داره کافیه خوب بشناسیش و عاقل باشی و با اونا مچ بشی اونوقته که می بینی که زندگی خیلی هم جیز زشتی نیست !

[ شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1391 ] [ 16:36 ] [ مریم و سعید ] [ 3 نظر ]

لاس با گیلاس (تکرار)

من از گیلاس بیزارم

نه اینکه عده ای کام دل از کوچک مطاع خوش نمای عقل زائل کن همی جویند

و این آوند داروی خرد را خوار گردان پریشان ساز خاطر را

یگانه باعث شادی خود خوانده

و جز در پرتو آن خنده را مهمان رخهاشان نمی بینم

نه ! هرگز!!!

من از گیلاس بیزارم

ز آنرو که دهان کودک امید فردایم به اسمش گشته آلوده

و برخوردش به یک گیلاس دیگر در دو چشم پاک و معصومش

بسی رسم خوش آیندیست !

من از فردای او بدجور می ترسم

چون گیلاس در چشمش مطاعی شادی افزا و فرح زا و بسی زیباست !

برایش هست نوشیدن نمادی از تمام حالهای خوب .... 

برایش لذت ممنوعه مطلوبست 

جوانی در نگاهش زیرپاله کردن حد و حریم و حرمت و ایمان و باور هاست ! 

خدایا دور کن از من  

           خدایا دور کن از ما!

من از برخورد گیلاس و خوشایندی احساسش

هراسانم-  

     هراسانم ...............

[ شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1391 ] [ 19:43 ] [ مریم و سعید ] [ 1 نظر ]

فاجعه

وقتی می شنوی یه کلیه 30 میلیون می ارزه ! و کبد شده 350 میلیون ! وقتی هزینه یه شب توی بیمارستان بودن به مرز میلیون می رسه ! وقتی نفست راحت  بیرون می اد و خانواده ت از لطف خدا همه سالم هستن باید روزی هزار با خدا رو شکر کنی.

اما وقتی می بینی تو شبهای شکوه بازار به اندازه یه بادکنک فروش هم نمی فروشی و دخل 2 شبت باهم به میلیون نمی رسه ! فکر چکاتو که می کنی قلبت به هم فشرده می شه !!! افت کردیم ! عجیببببببب! فاجعه است این شرایط! باورنکردنی! سال قبل این موقع ما چند نفر با هم پول می گرفتیم ...... خدایااااااااااااااا کمکم کن!

چی باعث شده من زمین بخورم اینجوری !؟؟؟

بی خیال!

بد خودمو باختم !

اصلا برام فروش این روزام قابل باور نیست ......................

[ دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ] [ 21:51 ] [ مریم و سعید ] [ 3 نظر ]

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد