مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

سال جدید

سال 1392 هم در حال رخت بر بستن تا فقط تبدیل به خاطره ای شه ! خیلی تیتروار مهمترین اتفاقات این سال برا خودم رو مرور می کنم:

- فوت جهانگیر

- استمرار عشق به مریم علیرغم همه ی مشکلات

- مدرسه ای شدن سروش (سواد دار شدن سروش)

- قروش انبار و شراکت با م....

- شروع به تحصیل در مقطع فوق

- انتخابات صنف پوشاک و شورای شهر

- سکونت در خانه خودمان و همسایگی با  مامان و بابای مریم

- ارتقای خانه وحید

- عروسی فرهاد

- مشغول به کار شدن فرزاد

- رفاقتهای دامنه دارتر با علیرضا - مرتضی - حسین و عباس و ایضا اشکان جان!

- بهبودی نسبی فرشید

- قهرها و آشتیهای ......

و ..............

و در این سال باز هم در زندگی به جایی رسیدیم که فکر کردم دیگر راهی برای ادامه نیست ، اما به قدرت گذشت و عشق برگشتیم و محکمتر از قبل راهمان را ادامه دادیم !

همین! سال 93 خوبی را برای همه مان آرزو می کنم !

و خدای را شکر می کنم که در این ساعت از هیچ بنی بشری کینه ای به دل ندارم !

نظرات 1 + ارسال نظر
مریم بانو... پنج‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 12:48

خدایا یاور و حامی خانواده ی کوچکمان باش..
آمین ....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد