مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

نجات ماهی

سال نو مبارک! امسال با خاطره ی جالبی شروع شد. با کلی دردسر یه ماهی گلی خریدم و بعد ندونسته وسایل سنگینی رو روی سر اون ماهی بیچاره که توی یه کیسه فریزر بود گذاشتم!! ماهی بیچاره نفسهای آخر رو می کشید که من به سروش گفتم بابا این ماهیه موندنی نیست ناراحت نشیا! خلاصه وقتی حسین پسر برادر خانومم اومد گفت اگه جای خنک بذاریش شاید حالش بهتر شه! ماهی اومد روی آب و به ظاهر مرد! من هم به عنوان تنها راه ممکن ظرف ماهی رو بری لحظاتی توی فریزر گذاشتم تا دما به سرعت پایین بیاد و بعد به یخچال منتقل کنم شاید فرجی شد و ماهی بخت برگشته بیشتر توی دنیا بودن رو تجربه کنه!!! یکی دو ساعت درگیر مهمونداری بودن و غافل از اینکه ماهی بیچاره توی آب یخ زده!!! خیلی پکر شدم و ناامیدانه یخ و ماهی را زیر آب گرم گرفتم !!! و درکمال شگفتی ماهی گلی حرکت را شروع کرد و الان نزدیک به 20 ساعته که سرحالتر از قبل داره توی تنگ بلور ورجه وورجه می کنه !!! و برای من خاطره ی موندگاری شد!!

باز هم براتون آرزوی روزگار خوبی رو دارم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد