مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

خون وخونریزی

خب حرف های مامانم را گوش دادین خب امروزبرای من وشما هایکروزخوب بود امابیاین تابه هم یک قل بدهیم که دعوانکنیم

ذوق مرگ شدم...

دارم مسواک میکنم 


-مامان بیا کارت دارم

جانم عزیزم صبر کن میام 

- مامان بیا قشنگه خیلی قشنگه 


انتظار عکس باب اسفنجی و بت من و جی تی ا دارم

میبینم پست نوشته

بی غلط تقریبا

محکم می بوسمش ...

ذوق مرگ میشوم...

بوسه بارانش میکنم و محکم درآغوش میگیرمش......

دوستت دارم عزیزم

میوه ی عشقم

ثمره ی هستی ام

دوستت دارم ...

سروش نوشت

سلام منسروشم واسه ی اولینبار دارم واسه ی شما ها می نویسمخدا حافظ

امسال

امسال سال خوابهای طولانیست

سال پایان یافتن تحملهای ناگزیر

سال خود بودن و خود شدن

سال سفر

سال آرامش

سال خوب

سال دلتنگی

سال من....