مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

روز مادر.....

اپیزود اول :

از سر صبح دلم بد جور گرفته

آفتاب نزده دو رکعت نماز و فاتحه

تقدیم به روح مادرم میکنم ......

قبل از ظهر به مامان جون زنگ میزنم

تبریک میگم

بغض گلوم رو اذیت میکنه

مکالمه رو کوتاه می کنم ......

اپیزود دوم :

بعد از نهار راهی سر خاک مامان میشم

از خونه گلاب و آب بر میدارم

دو تا شاخه گل می خریم

بالای سرش که میرسم بوی عطر بهار

نارنج مشامم رو نوازش میده

سنگ رو میشورم معطر میکنم

گلها رو تقدیمش میکنم

کنارش میشینم

بغضم میترکه

گریه میکنم

درد دل میکنم

حرف میزنم

خواهش میکنم به خوابم بیاد

یادم میاد دعایی داخل مفاتیح هست

که برای به خواب دیدن اموات هست

دلم گرفته

تصمیم میگریم دعا رو بخونم و ببینمش

گریه میکنم

برمیگردیم .....

اپیزود سوم :

تصمیم می گیریم امسال واسه مامانمون!! یه کادوی

لایق تر بگیریم

زحمتش رو آقای خانه میکشه

شب پیش بابا میرم باهاش حرق میزنم

لالایی مامان رو داخل گوشی گوش میده

این پیر مرد !! با وفا کلی گریه میکنه !!!

جولو خودم رو میگیرم باهاش حرف میزنم حواسشو

پرت میکنم ......

اپیزود چهارم :

وضو میگیرم

صفایی به صورتم میدم

پس از مدتها

برای شادی روحش فاتحه ای می خوانم

از حالت عزا کم میکنم

پیش مامان میریم

عزیزان دیگری هم هستند

کنار هم زیر سایه ی مامان !!! گرمیم

باز هم شکر .....

دقایفی کنار هم

با هم

دیگر مریم خوب میداند که دم غنیمت است

خوب میداند شاید لحظه ای بعد دنیا رنگ دیگری باشد

بهتر میداند که چقدر دنیا پوچ است

چقدر باید مهربانتر بود

نزدیک تر بود

دم را بیشتر غنیمت دانست ....

خنده های دیگران شادم میکند

غمم را تسکین میدهد ....

شب رو به پایان است

عزیزی راهی سفر است

برایش آرزوی سلامت میکنیم

مادر برایش دعا می خواند و این

زیبا ترین قصه ی عالم است .....

به خانه بر میگریدیم

من یک مادرم با تمام وظیفه ها

بچه ها می خوابند

باز فاتحه می خوانم

به امید اینکه در خواب ببینمش...

مامان جات خیلی خالیه ...........خیلی ...

نظرات 1 + ارسال نظر
قارتال دیزاین دوشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 01:50 http://qartaldesign.blogsky.com/

روز مادر مبارک

به منم سر بزنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد