مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

روزای روشن خداحافظ

اجاره منتفی شد

حال خوب نیست

روحیه له

این روزهای من ......

نظرات 2 + ارسال نظر
من خودم چهارشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 20:43

از ماست که بر ماست.

منصوره سه‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 23:14 http://mimmeslema.blog.ir/

سلام دوستان عزیز. امروز از ریق یک دوست با وب شما اشنا شدم. خیلی از قدمت اشنایی شما میگذره امااااااااااا من و محسن تازه اول راهمیممممم . از سال 90 اشنا شدیم و از سال 91 هم وبمون به وجود اومد اماااا برای رسیدن خیلی مشکلاتداریم خوشحال میشیم به وب ما ه مسری بزنید و گاهی برامون دعا کنید..
از صمیم قلببببببببببببب براتون ارزوی خوشبختی میگنم و سلامتی در کنار هم و در کنار فرزندانتون.
برای ما هم دعا کنید روزهای شما رو بتونیم تجربه کنیم
مرسی ... التمس دعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد