مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

......

روزگار عجیبیست

این روزها

انگار

مردم به دست هم پیر میشوند

نه به پای هم!!!!


نظرات 2 + ارسال نظر
منصوره یکشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 23:30

سلام مریم عزیزم. این جواب رو توی وب هم براتون نوتشم اما گفتم شاید سر نزنید اینجا ه مبنویسم.. امروز وقتی نظر شما رو خودنم توی وب واقعا از ته دل گریه کردم. نه به خاطر این مشکل شما چون میدونم خدا اونقدر بزرگه که حتما این عشق بزرگ شما رو تا ابد نگه میداره. بلکه به خاطر این گریه کردم که داستان شما هم عین داستان ماست... وب شما رو یک دوست به ما معرفی کرد. و واقعا به خاطر وجود این عشق در شما ، به خوب بودن قلبی شما ایمان دارم..
که معنی عشق رو درک کردید.
به خدا توکل کنید امروز خدا رو قسم دادم که سالیان سال شما رو در کنار همسر خوبتون و فرزندانتون نگه داره . همیشه صحیح و سالم باشید کنار هم. توی دعاهای هرروزه من حضور دارید...
توکل کن بر خدا و بس است خداوند وکیل... جمله ای که برای من معجزه کرد و بهم تحمل داد.. جمله ای که هروز میدیمش و برای خودم تکرارش میکردم جمله ای شش ساله، جلوی چشمامه.. و اونقدر زیباست که وقتی میخونش میدونم خدا همیشه هست. در کنار من . در کنار زندگیم و در کنار عشقم. خدا بزگه و مهربون.. همه چیزو بسپارید به خودش و توکل کنید . انشالله که همه چییز درست خواهد شد.

منصوره سه‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 14:23

سلام مریم جان
حالتون چطوره؟ همه چیز مرتبه؟
نمیدونم شاید مثه خیلی های دیگه نتونم بی تفاوت باشم نسبت به مشکل شما. چون واقعا واقعا واقعا دوس دارم عشقایی که یک روزی ترس از افسانه شدن داشتن و حالا به نتیجه رسیدن، تاابد باقی بمونند. من اینو دوس دارم و به همین دلیله حال شما رو میپرسم . چون نمیتونم مثل بقیه بی تفاوت باشم..
جالبه خیلی جالبه .. یک دوستی دارم به اسم سپیده. ایشون یه زمانی چندین سال پیش وب شما رو پیدا میکنه. اخه ایشون وب خون ه قهاریه و یه زمانی جز خوندن وب سرگرمی دیگه ای نداشته. وقتی متوجه شد که منو محسن هم وب داریم و مشکلمون چی هست ، همین چند وقت پیش بهم گفت که یه وبی هم بود مثل شما بود و چندین سال پیش بهش سر میزده. ادرس وبتون رو داد به من . گفت بخونم که امیدوار شم که همیشه عشقهایی هم هستن ک هبه سرانجام میرسن. من تاحدی وب تون رو خوندم. نمیدونم این چیزا رو اصلا بقیه یه نشونه میدونن از سمت خدا یا واقع اازش بی تفاوت رد میشن اما همه اینها برای من یه نشونه است. همین پیدا کردن وب شما. پیدا کردن دوستای اینترنتی که سر همین قضیه دوس داشتنمون پیدا کردیم. اصلا همش یه جوری بود یه جوری که هر لحظه ایمان منو به خدا بیشتر و بیشتر میکنه. خدا واقعا خودشو به من نشون داده. واقعا نشون داده. از شش سال پیش با دو تااتفاق یکی تلخ و یکی شیرین. معنی زندگی رو دوباره به من بخشیده.
معنی شاد بودن. معنی اینکه میشه غیر از تنفر ، دوس داشتن رو هم تووجودت پرورش بدی. یه زمانی فکر میکردم همه مرد ها بد اند. فکر میکردم همشون اونقدر کثیف اند که نمیشه بهشون اعتماد کنی اما با اومدن محسن اصلا همه تصوراتم دگرگون شد. دوس داشتن رو فهمیدم.. اینکه یه نفر چقدر میتونه بعد از خد اامید زندگیت باشهو بهانه خندیدنت باشه . بهانه شاد بودنت باشه. اصلا بهانه نفس کشیدنت باشه..
به خاطر همینه که از عشقایی مثل عشق شما وخودم بی نهایتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت خوشم میاد. دوس دارم همه عشقایی که اینجورین همیشه باشند. دوس دارم همه با هم خوب باشن. زندگی کنند. به خاطر همینه که شما و همسرتون هم برام مهمید و امثال شما.
شما معنی زندگی کردن رو کنار اقای سعید چشیدید. درکش کردید. میدونید چقققققققققققد با وقتی که کنارتون نبوده قدیما اما دوسش داشتید، فرق داره.. و چقددرر لذت داره.بودن کسی که دوسش داری در کنارت.
به خاطر همینه نگران بودم و واقعا از خوندن اون خبر که توی وبتون نوشته بودید بی نهایت ناراحت شدم.
ببخشید اگر من یه هو پیدام میشم و ازتون سوال میکنم. به هر حال شما مختار هستید. اگر صلاح ندونستید جواب بنده رو ندید. دلم نمیخواد یه موقع کنجکاوی بیش از حد داشته باشم گرچه فکر میکنم پرسیدن حال شما کنجکاوی نباشه و فقط از سر اینه که من هم ادمم و معنی عشق و بودن کنار کسی ه دوسش دارم رو میدونم ودوس دارم هر کسی این رو تا ابد داشته باشه همینطور شماو همسرتونو فرزندانتون..
خدا همیشه هست... اونقدر بزرگ که ماها نمیدونیم...
اونقدر مهربون که بعضی وقتها باهاش قهر میکنیم دلخور میشیم بهش میگیم کجاسس؟؟؟ چرا نیست. در صورتی که همین جاس. تو دلمونه. تو ایمانمونه..
خدا رو خیلی دوس دارم . خیلی زیاد. همیشه پیشم بوده و هست و ازش میخوام شما رو برای همیشه کنار هم نگه داره.توکل به خدا ..
ممنون که به وب ما سر میزنید . باعث افتخار ماست.. البته جدیدا به خاطر وجود یک مشکل مجبور شدم اکثر مطالب رو مرز گذاری کنم... اما خب چی بگمم..
بیخیال
ممنون که به وب ما سر میزنید.
التماس دعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد