مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

دیرینه.

گاهی وقتها رو به دیوار کنی 

موقع گرفتاری و ناراحتی به گل باغچه پناه ببری

سر به چاه ببری و حرف بزنی

بهتر از اینه که درد دل به دشمن دیرین

به دشمن قسم خورده ببری.....

که طرف در کسری از دقیقه 

حرفتو با نون بربری داغ

برسونه.

متاسفم.

از صمیم قلبم

اول واسه خودم به خاطر اعتماد بیجا

بعد واسه این گونه موجودات زشتی که

توی هیچ دسته ای جا نمیشن

حتی پست ترین حیوانات.

یادمون باشه

گاهی بعضی کارها و حرفها تا ثیری واسه زندگی

طرف نداره

اما به خودمون ثابت میکنه که چقدر  ک ث ا ف ت ی م......

یاحق.



برای منصوره ی عزیز: من خوبم عزیزم...خدای را شکر ممنونم از همه ی مهربونیهات آشنای غریب.....


نظرات 1 + ارسال نظر
منصوره شنبه 5 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 20:14

سلام مریم عزیزم. بله یه جورایی من اشنای غریب هستم برای شما. خداروشکر که خوبید.. خیلی خوشحالم
در مورد مطلبتون هم بلهههه ازین ادمها خیلی دورو برماهست. گاهی ادم فکر میکنه وقتی خودش ساده و بی ریاست و هیچی تو دلش نیست بقیه هم همینجورن. خوده من همیشه درمورد دیگران فکرای مثبت دارم. همیشه میگم خوب اند. اما خب دیگه بی نهایت ادم هست و بی نهایت طرز فکر و اخلاق و عقیده و منش..
ولی خب ادم باید برای خودش خوب باشه... دیگران چوب اشتباهاتشون رو میخورن. و همین که دیگه پیش شما جایگاه قبل رو ندارند،خودش براشون کافیه..
شما دلگیر نشو. گاهی بعضی ادمها هستن این چیزا رو نمیفهمند... دیگه باید بهشون عادت کرد اما طرد کرد..
همسر آدم بهترین دوست و رفیقشه.. انشالله همیشه در کنار هم پاینده بمونید..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد