مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

دلم تنگته......

مامان این روزها بیشتر از هر زمان دیگه

دلتنگتم.....

بد جوری دلم برات تنگه

هرشب قبل از خواب گریه نمکنم و صبح با بغض بیدار میشم

مامان ای کاش مثل همه ی زنهای دیگه بودی

همه ی  زنهای این زمان که ما هم ازت یاد گرفته بودیم

خود خواهی و به خودمون فکر کردن رو

مامان سر دوراهیم

ای کاش یه کم ........

مامان دلم واسه بابا میسوزه

میدونم خودتم بیشتر از همه به فکرشی

اما

ما مان

من دخترم.....

اونم دختر کو چولوی لوس کرده ی تو

آخه چطوری!؟

مامان کمکم کن

دلم تنگته.........

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد