مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

دلشوره هاتو قربون......

گریه کردم

بلند بلند

حق حق

خواستم باشی

دلت برام شور بزنه

دلت واسم بتپه

نگاهم کنی و بگی نیگا رنگت......

لبات خشک شده

مرگ من پاشو یه چیزی بخور

دردت به جوونم.......

خودتو ناراحت نکن

دنیا محل گذره مادر

تو تازه اول کارته

کووووو تا این بچه ها رو به سر و سامون برسونی

فکر خودت باش

...................

چشمام از اشک نمی بینه..............


کاش همه ی دردای تو به جونم شده بود

مامان خودت کمکم کن دوریت داره از پا درم میاره عزیزترینم......

دلم تنگته

دلم تنگته.......



عکستو توی بغلم گرفتم.....زار زار گریه کردم...هنوز بوی تنت توی مشامم هست مامان......

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد