مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

دونات عاشقانه ....

پسرک صبح داره میره مدرسه

روز پوله

بدرقه اش میکنم می بوسمش بعد از آرزوی موفقیت


پولشو بهش میدم

از قبل بهم گفته بود توی مدرسه دونات آوردن

و می دونست که من خیلی دوست دارم

گفت مامان میشه دوبرابر این هفته پول بدی؟؟

نه عزیزم لازم نداری ....واسه چی می خوای؟؟

می خوام برا شما دونات بخرم ...

عزیزممممم.....احتیاج نیست ممنونم...

ظهر که میاد یه دونات خریده دستش نزده !!!

آورده با هم بخوریم......

و این عاشقانه ترین دونات دنیا بود.....


وقتی بیشتر این  شیرینی به دلم می شینه که میبینم

دیکته ی هفته رو بی غلط نوشتی

و جایزه ی بزرگ اخلاق رو هم این هفته گرفتی

یه ماشین قشنگ......


خدارو  به خاطر وجود تو و داداشت تا آخر عمر شاکرم....


خیلی خوشحالم که هم جنس هستید و حرف و دنیای هم رو می فهمید

همین الان هم کلی هم بازی همید ....فارغ از همه ی شیطنت های خاص خودتون....


بهت افتخار می کنم پسرم


خ



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد