مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

دلم

واسه کودکی های زیبا شماها

واسه این همه شیرین زبونی های فندق

این چرا چراهای بی امان شما ها 

پسرکم

واسه این روزها  که تو به تازگی داری لباسها تو ست می کنی

و به رنگ لباسها توجه می کنی 

وقتی به چیزهای کوچولو توجه می کنی و از من می خوای که

تولدت مانند اون کوچولوی مهربونی باشه که رفتی تولدش متوجه میشم

که توجهت به اطراف چندین برابر شده و نگرانی من هم بیشتر میشه...... 

دلم برای این بازی های کودکانه این شیطنت های زیبا

این دلسوزی های قشنگی که گاها برای هم دارید

این هم کلامی های زیبا با هم

و همه و همه تنگ میشه

دلم می خواهد از تمام این لحظات لذت ببرم

و هر ثانیه اش  توی ذهنم حفظ بشه..... 

خدایا متشکرم...... 




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد