مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

لایک های بیخودی...تنهایی..،رخوت.......

کاش بدونیم

گاهی خانومها هم احتیاج به غار تنهایی دارند


دوست دارم در غار تنهاییم باشم

تنها

بی هیچ کس

حالم از دنیای مجازی به هم میخورد...

از بیگ لایک های بیخودی

و مطالبی که بی محتوا کیلو کیلو از 

جمعی به جمع دبگر کپی میشود

و نیشمان را تا بنا گوش باز می کنیم

و تظاهر به خوشی میکنیم....


تنها باشم

خواسته هایم را برای مریم مکتوب کنم

تا بداند تکلیفش را.....

برنامه اش را با زندگی....


و آخر هفته ها را دوست دارم فقط فقط فقط بخوابم.......

تا هر وقت که بی برنامه

بی زنگ ساعت

بی صدای مریم  پاشو!

چشمهایم را باز کنم.....

در آرامشی از جنسی که دوست دارم باشم....

نه فشاری باشد و نه اجباری...

رها،،،،،

نرم....

در خلاءی از جنس خودم!

تا...........



شاید وقتی دیگر........

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد