مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

زنانگی جرم نیست!

امروز به این تاریخ که زحمت ثبتشو بلاگ اسکای

در انتهای متن می‌کشه

وقتی رفتم پسرک رو با سرویس راهی مدرسه کنم

زنی رو داخل ماشین آژانس پشت سر سرویس دیدم

که این وقت صبح داشت تند تند و با اضطراب لاکهاشو

تمیز میکرد.....

دلم گرفت ،حالم بد شد از مملکتی که در ارگانهای دولتی

و اجتماعی اون،، زنانگی جرم محسوب میشه!!!

زیبا بودن و زن بودن  جرمه!!!


خدایم مددی.



دوباره مهر

یه مهر دیگه سررسید 

شاید بعد از ۱۶ سال اولین مهری باشه که من درس نمی دم

سروشم ماشالله کلاس ششم و آقا سینا هم اولین روز پیش دبستانیشو تجربه می کنه


مریم لحظاتی قبل سزآسیمه از خواب پرید یه خواب بد راجع به سینا دیده. دور از جان پرت شدن سینا از ارتفاع و سخت تحت تاثیره. خیره انشالله


امروز حادثه تروریستی در اهواز اتفاق افتاد در زمان رژه روز ارتش که ۲۵ نفر شهید و حدود ۷۰ نفز مجروح شدند.

رباط پای من هم آسیب دیده و تو گچه


وضع اقتصادی و روحی خیلی خرابه اما باز خدای را شکر...