مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

با سلامی دوباره !!!!

ان شا الله فردا شب سعیذ با خانواده محترمشون تشریف میارن اینجا ...دعامون کنید ...من که فکر میکنم سعید جون خیلی خوش تیپ میشه (ما شا الله..)و از همین الان ذو قشو دارم ..فقط دعامون کنید ..یا علی ...
نظرات 3 + ارسال نظر
اسیر غربت جمعه 9 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 22:01 http://ashk-e-asemoon.persianblog.com

اول سلام مریم خانوم و آقا سعید .من اولین بار اینجا میام حتما الان تو مجلس خواستگاری هستید براتون آرزوی موفقیت دارم خب شاید دعای سیدها امشب بگیره .قربونتن

فرشته باران شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 14:07 http://rain-angel.persianblog.com

سلام.......مبارکه تبریک میگم فقط هر خبری شد به ما هم بگید عیدتون هم مبارک

پرنیان۱۲... سه‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 00:59

سلام مریم جون
واااااااااااااااااااااااااااااای من بعد از ۷ سال از اولین کامنتتون این وبلاگو پیدا کردم
ولی باور کن الان که دارم می خونم کلی استرس دارم مثل اینکه واقعا همین الان داره اتفاق می افته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد