مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

جالبه....

 

  

سلام . اول عید همه مبارک . بعد هم که الان دارم از خونه ی مریم اینها می آیم . خیلی خوب تحویل گرفتند خدا رو شکر. ولی من اصلا مریم رو ندیدم !‌یعنی روم نمی شد نیگاش کنم تو این حالت !‌کلی سوال پیچم کردند . باید ببینیم بعدا چی می شه قراره بیستم جواب بدن . انشالله که جوابشون به مصلحت ماست . ممنونم از همه ی مهربانانی که گوشه ی دلهای بزرگشون یه کم دغدغه هم برای ما کنار گذاشتند . یا علی

[ شنبه 10 بهمن ماه سال 1383 ] [ 10:36 PM ] [ مریم و سعید ] [ نظرات (1) ]   
 
 
 

امروز رسما به دانشگاه اعلام کردم دیگه اونجا نمی رم . وقتی چند ساعت قبل درباره وضعیت کاری با مریم صحبت می کردم گریه م گرفت و اشک ریختم و مریم هم به همچنین . ما زندگیمونو دوست داریم .... یا خدا .... خودت کمک کن ! بچه ها دعا کنید

[ دوشنبه 3 بهمن ماه سال 1384 ] [ 9:09 PM ] [ مریم و سعید ] [ نظرات (9) ]  
  
 
ذوستانی از علت نگرانیهای امروزه مریم پرسیده اند. خب مریم به خاطر مادرش که در بستر بیماری افتاده ( سکته مغزی ) و همین طوز نگهداری لحظه به لحظه از سروش یه کم روزگار بهش سخت می گذره ! اما درست میشه ایشالله !!
 
 
 
 
با اجازه ی سهراب... 

 اهل شیرازم ای روزگارم بد نیست 

پسری دارم گل 

شوهری  زان بهتر 

مادر ی دارم  من پر  ه از عطر بهشت...... 

پدری دارم من که برایم بنوشت 

دفتری از گل یاس 

تا کنم  پیشه ی خود درس افتادگی و مهر و وفا!!!  

 

هاهاها.... 

 

  سه شنبه 15 بهمن ماه سال 1387 ] [ 3:11 PM ] [ مریم و سعید ] [ نظرات (1) ]  

 

 

وقتی هوا بارونیه من از حس عاشقی دیوونه ام 

الهی همتون تجربه کنید....

[ چهارشنبه 14 بهمن ماه سال 1388 ] [ 5:15 PM ] [ مریم و سعید ] [ نظرات (3) ]

 

 

 

 

بابا  

نمی دونی  چقدر دوستت دارم  

 

به خاطر اراده ای که توی وجودم کاشتی  

دوستت دارم مظهر اراده و استواری  ........ 

 

 

 

[ سه شنبه 26 بهمن ماه سال 1389 ] [ 9:40 PM ] [ مریم و سعید ] [ نظرات (0) ]  
 
 
 
 
و خب امسال هم خوبیم و همگی سلامت الهی شکر..... 
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد