مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مورفین....

بدنم درد میکند 

ذهنم گاها فریز می شه 

فکرم استاپ می کنه 

من دیرگاهیست معتاد بودم

به مورفین صدا و حضور  حتی کمرنگ...


این ترک اجباری 

استخوانهایم را خواهد شکست 

اما من 

دختر بابایی هستم که همیشه گفت 

فقط غیر ممکن ،غیر ممکنه!


طاقت بیار رفیق .....

چون میگذرد غمی نیست.....




نظرات 1 + ارسال نظر
سمیرا یکشنبه 15 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 15:44 http://badeyedel.blogsky.com

منم به صدای یک نفر معتاد شده بودم الان تو ترکم فعلا که داره خوب پیش میره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد