مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

هر پنج گزینه....

شاید هیچ کس باورش نشود

اما در این مدت با تمامی ارکان اثر گذار انتخاب وزیر برای یکی از بزرگترین وزارتخانه های کشور وارد مذاکره شدم تا از یک انحراف جلوگیری  کنم و خوشبختانه موفق شدم .....

هر پنج گزینه ی نهایی وزارت الان از دوستان من هستند.

باید کمک کنم برای نهایی شدن یکی از آنها....

امشب یکی از معاونین سابق رئیس  جمهور با من تماس گرفت،

چقدر این دنیا کوچک است ...


به طرز عجیبی ، جهان بینیم برای قبول کردن پست و جایگاه عوض شده در  روزگاری که یکی از دوستانم وزیر  خواهد شد،

به احتمال زیاد من هیچ پستی  را قبول نخواهم کرد....

نظرات 1 + ارسال نظر
فاضله جمعه 29 تیر‌ماه سال 1403 ساعت 08:46 http://1000-va2harf.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد