مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

هر پنج گزینه....

شاید هیچ کس باورش نشود

اما در این مدت با تمامی ارکان اثر گذار انتخاب وزیر برای یکی از بزرگترین وزارتخانه های کشور وارد مذاکره شدم تا از یک انحراف جلوگیری  کنم و خوشبختانه موفق شدم .....

هر پنج گزینه ی نهایی وزارت الان از دوستان من هستند.

باید کمک کنم برای نهایی شدن یکی از آنها....

امشب یکی از معاونین سابق رئیس  جمهور با من تماس گرفت،

چقدر این دنیا کوچک است ...


به طرز عجیبی ، جهان بینیم برای قبول کردن پست و جایگاه عوض شده در  روزگاری که یکی از دوستانم وزیر  خواهد شد،

به احتمال زیاد من هیچ پستی  را قبول نخواهم کرد....

شعرررر

من شیره سر خویشتنم مالیدم

بر هیچی خود گاه اگر بالیدم

تا کام ز می گرفتم و دانستم

من باخته ام گر زغمی نالیدم

فاز جدید زندگی

روزهای اخیر برای من و مریم ورود به مرحله ی جدیدی از زندگی بود.

شیرازیم،

خدای مهربان بسیاری از سختیها را بر ما آسان کرده...

خدایا شکرت !

26



۲۶ تیر ماه...  



gh d d 

gh d d. b 


همین. 



گاهی.....



ذهنم فریز می شه

اما

دیگه

خیلی راحت می تونم 

رد کنم.....

 آروم و بی تفاوت

درس می گیرم 

و 

می گذرم....... 







سال بیست و یکم

فصل دوست داشتن ما بیست و یک ساله شد.

مثل آسمان وسیع و‌مانند دریا پر تلاطم و پر از بالا و پایین ها....


سالی که گذشت پر تلاطم ترین سال زندگی من و مریم بود

غم و بیماری و غربت و....... نتوانست ما را بشکند 

هستیم....


دردی که ما را نکشد ، قوی ترمان می کند....




رئیس‌جمهور پزشکیان

خب بالاخره وقتم آزاد شد!

یکماه شبانه روز جان کندم !

برای عقیده ام 

برای نیافتادن ایران به مهلکه ی جنگها و نحریم ها

خوشبختانه موفق شدیم


در یکی از کلیدی ترین ستادها مسئولیت کلیدی داشتم

هر کسی جای من بود الان  داشت برای پست بالا، رایزنی می کرد اما به هیچ وجه دیگه به پست و حتی پول فکر نمی کنم..

فقط زندگی....


چ. خوب. ک......

هنوز هم 

کسی هست که تورا خوب بلد است 


عطر مورد علاقه ات

رنگ  رز دلخواهت 

و حتی 

اینکه قهوه ات  چ طعمی داشته باشد..... 


و خلاصه ب هر قیمتی.......... 



خدایم سپاس.