مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

آی دی چت و لینک

سلام . بعضی از دوستان لطف داشتند و می خواستند که با ما بچتند . من و مریم همم به همین خاطر یه آی دی دونفره راه انداختیم توی یاهو مسنجر ( saghf_blog ) حالا از این به بعد آپدیت شدن وبلاگ رو از این راه به اطلاعتون می رسونیم و همچنین اگه فرصتی دست داد از راهنماییهاتون استفاده انشالله ! در ضمن با سپاس از دوستانی که لطف کرده اند و به ما لینک داده اند ؛ از عزیزانی که تمایل دارند توی وبلاگ ما لینک داشته باشند تقاضا دارم به ما اطلاع بدهند . دعامون کنید . ممنون!

برام دعا کنید....

سلام ! ببینید دوستان به نظر من رابطه من و سعید مثل تمام روابط امروزی (الحمد الله ) نیست ما مثل دوتا پیرزن و پیرمردیم که به واسطه حضور در خانه سالمندان با هم آشنا شدیم البته به این شوری هم که نه ........

اما خب من به سعید پیشنهاد دادم که این رابطه رو تقریبا قطع کنیم تا ۲ الی ۳ سال دیگه که سعید کارهاش رو به راه شده باشه و برگرده اما اون موافقت نمیکنه ....
آخه میدونید موندن به همین وضعیت برا من تقریبا کشنده ست یعنی حضور سعید رو با این عنوان که شاید فردا ما مال هم باشیم هر چند به این کمرنگی (در ظاهر) تو زندگیم نمیتونم تحمل کنم ....
ازتون میخوام برام دوعا کنید و همچنین راهنمایی که چطوری سعید رو راضی کنم با من موافقت کنه ......

شدیدا محتاج مشاوره ایم ...

من ومریم می دونیم که تا دو سه سال دیگه فرصت مطرح کردن موضوع خواستگاری با خانواده ها ( به خصوص با خانواده مریم ) رو نخواهیم داشت . شدیدا هم نگران این هستیم که مبادا در این فاصله زمانی  مرتکب اشتباهی بشیم ( از نظر سطح روابط و تعاملات و ....) که باعث بدتر شدن  شرایط بشه . نمی دونیم باید طی این مدت بی خیال همه چیز شیم یا اینکه با هم در تماس باشیم .به هر حال ... شدیدا نیاز به مشاوره افراد مجرب و صاحب نظر داریم . اما متاسفانه شرایطی پیش نمی آد که ما بتونیم این مسائل رو با کسی مطرح کنیم . کاش شماها ما رو راهنمایی کنید که باید چیکار کنیم...