مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

سلام بچه ها خوب هستید؟

در جواب شیدای عزیز که از مشکلات مراسم خواستگاری پرسیده بود باید بگم خب یک سری اختلافات جزئی بود مثل تفاوت نظر بر میزان مهریه که الحمدلله با حسن نظر خانواده هامون به خیر گذشت. الان مامان بابای سعید جون رفتن مسافرت و  من مثل والدین خودم دلتنگشونم. از این بابت خوشحالم و از خدا میخوام که تا آخر عمر همینجوری دوسشون  داشته باشم. زندگی خیلی سخت اما شیرینیه . در این رابطه بعدا بیشتر صحبت خواهم کرد. دوستون دار یم . یا حق ....

سلام به همه

سلام بچه ها ..... منم عاقبت پست گذاشتم رو وبلاگ . فقط تشکر می کنم از مهربونیتون. مسئولیت زندگی برا من و سعید سخته اما خیلییی شیرینه . شاد و سلامت باشید.

تبریک ۲ ماهگی ازدواج ما و عید فطر

سلام بچه ها . امروز دقیقا ۲ ماه از ازدواج ما گذشت. ۲ ماهی که تجربه خیلی بکر و بی نظیر و جالب بود و خدا رو به این خاطر خیلی شکرگزارم. برا همه ی شما و  خودم و مریم خانم آرزوی خوشبختی مستمر دارم. در ضمن عید فطر رو به همه ی شما و مریم خانم گل هم تبریک می گم . ظاهرا این مدیران بلاگ اسکای هم دارن سرویساشون رو ارتقا می دن که از اونا حسابی متشگرم . تا بعد...

سلام دوستای مهربون . اولا تسلیت به مناسبت ایام شهادت حضرت علی (]ع) و بعد التماس دعا به مناسبت لیالی قدر و در آخر اینکه مریم خانوم گل علاقه خاصی به فصل پاییز دارن و من هم خواستم از اینجا فرارسیدن فصل دوست داشتنی پاییز رو بهشون تبریک بگم ! و آرزو کنم که روزهای زندگیمون همیشه بهاری باشه ! از مهربونیاتونم واقعا ممنونم .