مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

تصویر زیبا ....

یادت باشه  

زیباترین عکسهای عالم هم  

در اطاقهای تاریک ظاهر میشن  

پس هر وقت به نقطه ی تاریکی  

توی زندگی رسیدی بدون خدا می خواد  

برات یه تصویر زیبا بسازه ... 

 

یا حق!!

دوست دارم سین هشتم هر عیدم باشی.....

 

 

 

یادش به خیر............ 

 

ای جوونی!!! 

 

 

خدایا دلم را گرم تر کن ....

حس خوبی توی دلمه . یه حس غریب. حس نیاز به عاشق تر بودن . خدایا دلم را گرم تر کن . مریم خانم کمک کن !

بابا..

 

 

 

 

بابا ممنون که هستی 

ممنون که  

ارام و با تجربه کنارم هستی 

ممنون که هنوزم وقت مشکلات  

بهترین مشاورم هستی 

ممنون که این همه خوب و صبوری 

ممنون که همه ی این سالهای  

پر فراز و نشیبتو تو چند تا جمله  

جویده و پوست کنده به من می دی 

تا نوش جان زندگیم کنم 

ممنون که آرامشتو به جونم تزریق می کنی 

وقتی که پر از تنشم  

ممنون که آبی پاک بر آتشم می شی  

وقتی که آشوبم ... 

ممنونم بابا مثل همیشه  

خدا رو به خاطر خلقتت شاکرم  

تو بهترین مخلوق خدایی از نظر من بابا. 

الهی شکر که دارمت 

نمی دونی وقتی که پر از تنشم و مدام  

بالا پایین می پرم و یه چیزی برات میگم  

وقتی ایییییییین همه آروم با اون دوتا چشم  

کوچک و نافذت نگاهم میکنی چقدر خوبه بابا..  

اگر روزی نباشی (خدایی نکرده ...) 

حتی پیش بینی اون روز رو هم کردی و  

راههای لازم رو نشونم دادی 

بابا چقدر خوبی 

بابا هیچ می دونی بوی تنتو با هیچی عوض نمی کنم؟؟ 

بابا می دونی خیلی عاشقتم ؟ 

با اون همه جذبه و غرورت اما از هر موجودی 

به تو نزدیک ترم  

خدا حفظت کنه بابا.. 

 

 

پ.ن: از عزیزانی که توی اشوب  اخیر ذهن من کمکم کردند بی نهایت سپاسگزارم  

شاید بخندید اما یه کلمه ی آروم باش ویا اینکه یه راه کوچک رو بهت نشون  

بدن .گاهی غوغایی میکنه.گاهی حقیقت جلو ی روته اما ذهنت اونو مبهم میکنه  

متشکرم .

دارم فکر میکنم...ای کیو سان.

 

 

 

 

یادش به خیر.....

لحظات آبی من....

 

 

 

 

   

 

 

 

خدارو شاکرم و از تو متشکر به خاطر لحظاتی که می تونم موقع بن بست فکری بهشون گریزی بزنم.....

ممنون...

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

فقط ما....

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

مرضیه بانوی آواز ایران ...

درگذشت بزرگ بانوی آواز ایران مرضیه .اولین خواننده ی زن ایرانی در رادیو (برنامه ی گلها)  وخواننده ی نوستالژیک کودکی من با بابام رو به همه ی ملت ایران تسلیت میگم.