مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

....


.

.

.


.






برای نمایش بزرگترین اندازه کلیک کنید

شب...

داره صبح میشه

خواب از چشمانم دزدیده شده ..

هزار جور فکر و برنامه توی سرم موج میزنه

حتی سکوت شب هم منو به دنیای خواب نمی بره

.....

یا حق!!!

خستگی ....

واای خدای من خیلی خسته میشم

قدرت بدنم تحلیل رفته ..

گاهی از خستگی ضعف می کنم

خدایا کمکم کن برا بعد که ان شا الله بچه به دنیا میاد...

یا خدا....

خدایا شکرت ....

خدایا ازت متشکرم که کمکم کردی واسه تصمیم درست

همیشه حامی و یارم باش....

ممنونم و شاکرت...



زندگی مثل بازی حکمه!! 

 مهم نیست که دست خوبی نداری  

مهم اینه که یار خوبی
داشته باشی؛  

اینطوری ‏شاید 

 حتی بتونی بازی باخته رو ببری.....!!

گاهی..

گاهی به تو حسودی می کنم


که این همه هوشمندانه و خوب کادو هاتو انتخاب می کنی..


امسال دو تا کادو به مناسبتهای مختلف ازت گرفتم

که

هردم ازشون لذت می برم

خوب می فهمی

خوب می دانی

و خوب

تصمیم میگیری

خوب ه من!


خدا حفظت کنه.


راستی:

اینجا احساس راحتی نمی کنم

نمی تونم خودم باشم و راحت باشم اونجوری که دوست دارم .....


پ.ن: این روزها از داخل این پیله بودن ..این پیله ی خودمون..خیلی لذت می برم ..آرامش دارم الهی شکر ..بی حاشیه ...



شاید...

شاید ..باید..

پاپوشهای صورتی را با آبی

عوض کنم..

شاید!


بعدا .ن: عاشق رز نباتی ام...

دوست دارم ...

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

ما..

اینجا متعلق به ماست

به من و تو

بوده و هست و ان شا الله خواهد بود..


از اولین تپشها ..اولین لرزش های دل

تا فراز و نشیب های به هم رسیدن

و اکنون همه ی مصائب شیرین ه یک زندگی....


همه و همه

را به ثبت رساندیم

به امید روزی که مرور کنیم و

بیشتر

قدر یکدیگر بدانیم ..


حرفهایی دارم

اما به قول ه

آنی عزیز از جنس ه نگفتن!


ا



اما :

gh d d !

و ما می مانیم ...

به هزار و یک دلیل ما می مونیم

چون این خونه برا موقعیت فعلی ما خیلی مناسب تر از هر جای دیگه است


و من ایمان آوردم که همیشه لحظه ی آخر خدا نزدیک تر میشه ...


فقط باید یه کم اینجا رو سر و سامون بدیم و درستش کنیم

یعنی تغییر ایجاد کنیم 


و برا ورود مهمون کوچولومون آمادش کنیم ....

خدایا مثل همیشه حامی و یارمون باش

یا حق!!