مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

شعر سعید خوبم ......

در دلم در این شب سرد، یک عالمه خورشید دارم
یک عالمــه امیـد در دل ، بی اندکــی تــردید دارم
روییده در دل مریم عشق ، من یک گلستان شوق هستم
می دانــم او مــی آید آری ، چـون بر خدا امید دارم

برامون دعا کنید...

سعید عزیزم مریضه !!!و من یه دنیا غصه دارم دلم خیلی شور میزنه و وقتی تنهام اشک از چشمام بند نمی یاد ....خدا خودش کمک کنه یا خدا برامون دعا کنید سعید استراحت مطلق داره و یه مدت نمی یاد رو خط و با یه حسادت مردونه قابل احترام دوست نداره منم بیام که نمیام ...فقط گاها میام از دوستای خوبمون کمک بخوام ..التماس دعا یا حق!!!

سخت دلتنگم !!

منم سخت دلتنگ روزای هتل ....و بیمارستان و بیرون رفتنای عصرای تابستون و روزی ۱۰۰ بار دوست دارم گفتنم و هنوزم پایبند تو اما تو چی سعید؟؟؟؟؟؟نمیدونم دعامون کنید..یا حق!!!

به یه دوست!!

دوست عزیز (شدای عزیز!!!)و همراه مهربون ما (مای سابق!!!و من و اوی امروز!!!) از ما خواسته بودن براشون بگیم ماجرا چی شده ...اما جز وبلاگ زیباشون که ظاهرا اجازه نظر دهی هم نذاشتن آدرسی دیگه نداشتیم ...همین قدر بگیم که ما داریم به طور جدی از هم جدا میشیم ..چون سعید آقا کار دلخواهشونو بدست آوردن و تمام بهونه گیریهای این مدت سر این بوده که من دست از سرشون بردارم !!!!!!!!!!!تا ایشون با دختر دلخواهشون(از فامیل!!)ازدواج کنن ما هم براشون آرزوی سعادت داریم ..همین ..یا حق!!

شعر سعید ........هــــــه!!!!

من به سر منزل احساس سفر میکردم
هر دم از رنگ و ریا حذر میکردم
راهب صومعة دلکده ها من بودم
نقشة دلبری از یار ز بر میکردم
از دلم راه رهایی زمن آموخته ام
زدلم من به وجود تو سفر میکردم

“13/1/1376”


امام زمان !!!می شناستش؟؟؟؟

تقدیم به آقا امام زمان :

ای معنی عشق و وفا ای اسوة جود و سخی
ای سرمد اهل صفا فرزند پاک مرتضی

لطفی نما و رخ نما بر مجمع شیدای ما

ای مهدی هر جاهلی هم عاقلی هم عادلی
ای سرور هر خوشدلی ای مولای هر صاحبدلی

لطفی نما و رخ نما بر مجمع شیدای ما

ای صاحب دین وزمان ذکرت نگنجددر جهان
ای نقشت از چشمم نهان جویم تورا در هر مکان

لطفی نما و رخ نما بر مجمع شیدای ما

ای با دلم جویای تو ای قلب من شیدای تو
کاشانة دل جای تو سر مینهم در پای تو

لطفی نما و رخ نما بر مجمع شیدای ما

ای قائم راه خدا اشرف به درگاه خدا
ای یار آگاه خدا سوگند بر جای خدا

لطفی نما و رخ نما بر مجمع شیدای ما

“3/3/1377”











حیـــــــــــــــــف!!!!!!!!!!!

هـــــــه!!!!حیف این زندگی که میتونست خوب سر بگیره ..فقط همین ..خداحافظ همه عزیزان شاید برای همیشه !!!!!!!!!

بد رفت ...

سلام . وقتی با توهین به خاطر پیامی که داداشتون بهتون داده متهمتون می کنن  وقتی ثانیه به ثانیه آی دیت رو چک می کنن وقتی تهمت می زنن و فرصت پاسخگویی نمی دن وقتی به حال سکته می کشوننت وقتی تو بحرانی ترین شرایط با بدبینی و خودبینی برخورد نامناسب با تو رفتار می کنن وقتی به این نقطه می رسی که می گی باید تمومش کنم خیلی به بیراهه رفتیم وقتی .... می رسیم به اینجا که بگم خداحافظ  حلالمون کنید مریم خانوم حلال کنید ... خوشبخت بشید به خاطر خوشبختی خودم و شما می رم هر چند ... یا علی بای

ما همه بازیچه ایم....

ما همه بازیچه دست زمونه ایم ..عروسکهای رو زگاریم که هر جور بخواد میگردونتمون ..تو بد ترین شرایط روحیم ..و احساس شکست کامل میکنم ..نباید اینجوری میشد و نمیخواستم ..راستی چرا ما آدما همیشه اون اتفاقاتی تو زندگیمون می افته که اصلا فکرشو هم نمیکنیم؟؟؟؟؟؟
همه چی داره بد تموم میشه.....نمیدونم و فقط اونی که اون بالاست از نتیجه امور آگاه ...پس مثل همیشه ..یا حق!!!!

باید تمومش کنیم .....

باید این مسخره بازیو تموم کنیم ...سعید یواش یواش به طرز وحشت آوری (غیر قابل باور...)داره بعد از این همه مدت خودشو نشون میده ...خدا فقط کمک کنه تمومش کنم !!!یا حق!!!