مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

بیایید برای از دست رفتگان فاجعه بم شمع روشن کنیم ...

     شمع                                                                                         شمع
اگر دوست دارید برای هموطنانمان که در فاجعه بم از دست رفتند شمع روشن کنید لطفا روی این متن  کلیک کنید.

دل ما غرق غم از فاجعه بم


سلام . من و مریم هم سخت از حادثه زلزله بم متاثریم . خیلی دوست دارم یه جوری به این عزیزان کمک کنم .  اگه ممکنه شما هم لطفا یه سری به اینجا بزنید. انشالله خدا صبرشان بده . راستی دیشب من بعد از کلی وقت تونستم گل مریم رو از نزدیک ببینم . کلی خدا رو شکر کردم که اون رو دوباره رو پاهای خودش می دیدم . دکتر  به مریمم مجوز نداده که ظرف یکماه آینده پشت کامپیوتر بشینه . اما به هر حال همین که سالمه روو باید صد هزار بار شکر کرد.