مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

............................!!!

زنهــا هــــرگز نمیگویند تو را دوست دارم

ولی وقتــــی از تو پرسیدند مرا دوست داری

بدان که درون آنها جــــــای گـــــرفته ای . . .

 

 

 

پ.ن: واای از روزی که شادم نکنند نرگس ها!!!!

حال و هوا..

از خونه که زدی بیرون  

یه چند تا چیر کوچولو که گرفتی 

با  

یه دسته گل زیبا 

الان حالت بهتره دختر خوب؟؟ 

 

آره خوبم ممنون.

چشم ها را باید شست، جور دیگر باید دید.

و نگوییم که شب چیز بدی است.

و نخواهیم مگس از سر انگشت طبیعت بپرد.

بد نگوییم به مهتاب اگر تب داریم

پرده را برداریم :

بگذاریم که احساس هوایی بخورد.

ساده باشیم.

ساده باشیم چه در باجه یک بانک چه در زیر درخت.

نباید اجازه بدم. 

خسته ام 

بی حوصله ام 

حوصله ی هیچ کیو ندارم  

حوصله ی خودمم ندارم ..... 

اگر بچه ها نبودند خیلی وضعیت  

بد تر هم می تونست باشه .

هر چه باشد...

هرچه باشد 

هرچه گویند .. 

کسی از من و تو خبر  

ندارد که   

زنانگی ام با تو کامل شده  

آقای خانه!!! 

 

ای به خشکی شانس!

خدای من ! دو تا شانس خوب مالی ظرف یک روز از دستم پرید !! حتما خیره !

موزیک

ممنون.

با همه ی سختیها

باز هم


تو مرا می فهمی

من تو را می خواهم

و همین ساده ترین

قصه ی یک احساس است....



خدایا شکرت....

لحظه ها...

من فقط عاشق اینم

بگی از همه بیزاری

دوسه روز پیدام نشه تا

ببینم چه حالی داری...



با هم زمزمه می کنیم

آرام به هم نگاه می کنیم

ادامه راه ..

و دیگر هیچ جز من و تو............


پ.ن: هرچه باشد و ..... !!!!