مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

ای به خشکی شانس!

خدای من ! دو تا شانس خوب مالی ظرف یک روز از دستم پرید !! حتما خیره !

نظرات 3 + ارسال نظر
مریم بانو سه‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1391 ساعت 20:03

بی تردید عزیزم...

ثریا چهارشنبه 27 دی‌ماه سال 1391 ساعت 18:46

سلام مریم جون خوبی؟ دلم برات یه ریزه شده کجایی نمیای پیشم؟ من حسابی سرما خوردم سینوزیتم دارم امروز نتونستم برم سرکار .... کامنت قبلیم اومد برات؟ اخه با گوشی گذاشتم گفتم شاید نیومده سر نزدی بهم

مزاحم دوشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 18:23

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد