مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

بترس از این وابستگی..........

وابستگی به هر شکل

نوع و اندازه اش

از نظر من زشت و غیر قابل بخشش محسوب میشه

حتی وابستگی های عاطفی مادرو فرزند

دلبستگی آری  وابستگی هرگز! 


متاسفانه این روزها بر حسب شرایط محیطی

و .....  

یک سری وابستگی‌هایی واسم ایجاد شده

که شدیدا و اکیدا در پی رفع این حالت‌های 

آزار  دهنده  و غیر قابل چشم پوشی از نظر خودم

هستم.... 


من با وابستگی بیگانه ام،،  مثل یک پرنده باید 

رها بود................................ 



یا حق! 

اداری شدم...

بالاخره بعد از 17 سال طعم کارمند شدن را بازتجربه کردم