مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

این یه دستوره!!

مریم خودتو جمع کن!!

این یه دستوره!

تقدیر و تشکر...

مصیبت می آید بی آنکه فکرش را کرده باشی!!

فقط آنهایی که آرامت کرده اند

هیچ وقت فراموش نمی شوند ...هیچ وقت !!


ممنون و سپاسگزارم از مهربانانی که

تحمل این مصیبت را برایم هموارتر کردند

در راس این عزیزان

مامان جون مهربونم ..مادری دلسوز و نمونه ...

که همه ی دقایقم را تسلی خاطر بود...

.ممنونم مامان...

المیرای خوبم خواهر مهربونم

که در تک تک روزها و ناراحتی هایم

مرحم بود و مایه ی آرامش ..ممنونم المیرا جان

عشق جاودانم ...سعیدم ..ممنونم مرد من!

و همچنین از همه عزیزان که این روزها مرحم

و یار روزهای تلخم بودند

ممنونم از همه شما ها

آقا وحید داداش گلم ممنونم

از همه ی احوالپرسی ها

و دلواپسی هاتان....

فرهاد و فرزاد عزیزم از همه بودنهایتان

حضور گرم و بی چشم داشتتان

ممنونم....

و همچنین راحله جان ممنونم عزیزم!!

و از همه ی کسانی که به نوعی

با من یار و مهربان بودند

سپاسگزارم

و جبران به شادی ها

ان شاالله ....


راستی نوشت :: فروغ ..عزیز درد آشنایی که با تلفنهای مدامش و دلداری های به وقتش کلی به آرامشم کمک کرد ..ممنونم....

....

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

دلم.....


«دلم گرفته است 

دلم گرفته است 

به ایوان می روم 

 و انگشتانم را بر  

پوست کشیده  

شب میکشم» 

 خدایا به من آرامشی ده تا بپذیرم آنچه را نمی توانم تغییر دهم.....



تلخ مثل.....

خدایا

خدای خوب و مهربونم

به من قدرت بده بتونم

این روزهای

تلخ رو بگذرونم

خیلی داغونم...

مامان نبودنت

بد جورررر اذیتم میکنه ....

بشکنیم تا.....

پس از گذشت یک دهه

باز وقت شکستن است

یا من باید بشکنم

یا تو

برای.....


روزت مبارک !!بی حاشیه!

از بچگی عاشق برگ زدن صفحات دایره المعارفها بودم. در پی زندگینامه شهرام شکوهی بودم که به صفحه ی دکتر مهدی حمیدی زاده شیرازی هدایت شدم. جالب بود متوجه شدم پدر و مادر دکتر حمیدی شیرازی

فریاد زیر آب

ضیافتهای عاشق را، خوشا بخشش، خوشا ایثار            خوشا پیدا شدن در عشق، برای گم شدن در یار
چه دریایی میان ماست، خوشا دیدار ما در خواب             چه امیدی   به این ساحل، خوشا    فریاد زیر آب
خوشا   عشق و     خوشا    خون جگر    خوردن             خوشا مردن        ، خوشا        از عاشقی مردن
اگر     خوابم    اگر بیدار ،  اگر مستم اگر هوشیار             مرا    یارای بودن نیست،   تو یاری کن مرا ای یار
تو ای خاتون خواب من، من تن خسته را دریاب                مرا همخانه کن تا صبح ، نوازش کن مرا تا خواب
همیشه  خوابتو دیدن ،      دلیل  بودن من  بود               چراغ صبح بیداری   ،  اگر    بود   از تو روشن بود
نه ازدور ونه ازنزدیک، تو ازخواب آمدی ای عشق            خوشا خود سوزی عاشق،مرا آتش زدی ای عشق

این ۳۰ روز...

امروز درست ۳۰ روزه که تو به خاک س‍پرده شدی

مامان دلم واست تنگ شده خیلی زیاد

این سی روز

بد بود.

تمام.

دلم تنگه ....

دلم واست بددددددددددددددددد جور

تنگه مامان....