مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

وقتی که!

گاهی به خودت میای

و

میگی چی شده؟؟؟وقتی

که

من خواب بودم.........

دلم......

دلم یک

فنجان قهوه می خواهد

و یک دوست

که بتوان با او

درد دل کرد و بعد 

پشیمان نشد........

خونمون خالیه از تو 

رفتی تو واسه همیشه.......

مامان امشب سالگرد رفتنته

حالم خیلی بده 

با نمام وجودم به بودنت نیاز دارم

منو ببخش نارنینم

که این همه گریه کردم....

منو ببخش بابت  این همه بیقراری

دلم برات تنگ شده

کاش بودی

منوببخش که فیلم مراسم خاک سپاریتو بارها و بارها دوباره دیدم

کاش بودی

سرمو رو دامنت می ذاشتم

عطر تنتو می بلعیدم

منو ببخش که فکر کردم حضور خواهرم می تونه

توی این روز تسلی باشه

از غم نبودنت

از گریه هام گم کنه



مامانم 

عزیرم

خوابت اروم......

16 فروردین.

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

......!

خدای 

خوبم

تو

را 

سپاس......


ایمان.!

دختر

من

به

تو

ایمان

دارم........

خدایا منو ببخش.....

خدایا

خدای خوبم

منو ببخش.......

فندقم منو ببخش ...

هر چی بخونی و بدونی

وقتی نتونی توی اون لحظه ی خاص

خودتو کنترل کنی

به هیچ هیچ 

ارزش نداره.....

خدایا این دستهای شیطان بود درون من

منو ببخش

کمکم کن دیگه تکرار نشه

یا خدا....



وجدانم درد میکند.....

این حالم را نمی پسندم......

چینی روحم ترک برداشته

حالم اصلا خوب نیست

روح بزرگی داشتم

جوری ک به این سادگی ها اسیر

حرفی

کلامی

وقتی

نمیشد.....

اهل گریه نبودم

یادمه بزرگترین مصیبت زتدگیم

مرگ مامانم رو هم خیلی بهتر از تصور

طی کردم

اما

اما

این روزها خیلی گریه می کنم

خیلی بیش از سر جمع  همه ی عمرم

و این حالم را اصلاااااا دوست ندارم

من

مریم رو با همون روح قوی

با همون اراده

و آرامش درون دوست داشتم

این دریای نا آرام درون

حال تهوع واداشته مرا!،،

.......

مواظب باش

برای خالی کردن خودت

یکی دیگه رو از ناراحتی 

پر نکنی.....

1395

درآستانه ی سال تحویل هستیم. هرچند وارد سال 1395 شده ایم !

امسال سال سختی بود. سال عقبگرد مالی و درد و دیدن  بی معرفتیها و بامعرفتیهای بسیار!!

به هر روی خدا را شکر خودم و عزیزانم هنوز زنده ایم.در دل سال 1395 چه اتفاقاتی برای ما  نقدر شده است خدا می داند ؟ 

یکماهیست  مطلقا در بسترم و فردا برای بار اول از خانه خارج می شوم.

سروش و سینا عاشق همند اما دایما با هم درگیر می شوند. سروس به سینا لقب آنتی آل یعنی مخالف با همه چیز و حاجی کلانتر !  یعنی  ناظر بر همه چیز و زورگو داده است. 

امشب سروش طراحی سفره ی هفت سین را انجام داد .....