مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

جبران خلیل جبران

می گه


چقدر خوب بود قلبی را بیابی

که دوستت بدارد

بی انکه چیزی بخواهد

جز اینکه


حالت خوب باشد.......




شاگرد اول....

قدر مرا بدان


هر روز

بی خستگی

در کلاس مجازی

دوره ات می کنم.....


جانا...




خواب...


در خواب تورا دیدم دیدم‌که اینجایی

عطرت مرا مست کرد گفتی که میمانی

چشمم به نگاهت بود دستت نوازش کرد

قلبی که تو را هر شب تا صبح ستایش کرد

چشمان تو مرهم بود بر زخم منه ویرانه

عشقت مرا کور کرد دل شد یه دیوانه

دیگر نبودی تو انگار که جانم رفت

لعنت به آن کس که از تو جدایم کرد

به عهدی که شکسته شد به جانی که خسته شد

که بعد تو قلب من به روی هرکه بسته شد

به دست سرد تو قسم که من هم هنوز همان کسم

که آرزو کنم یه روز به تو رسم

بگو چگونه سر کنم ز عشق تو گذر کنم

چگونه از تو رد شوم نه نشد که با تو بد شوم..............




.

خواب...


در خواب تورا دیدم دیدم‌که اینجایی

عطرت مرا مست کرد گفتی که میمانی

چشمم به نگاهت بود دستت نوازش کرد

قلبی که تو را هر شب تا صبح ستایش کرد

چشمان تو مرهم بود بر زخم منه ویرانه

عشقت مرا کور کرد دل شد یه دیوانه

دیگر نبودی تو انگار که جانم رفت

لعنت به آن کس که از تو جدایم کرد

به عهدی که شکسته شد به جانی که خسته شد

که بعد تو قلب من به روی هرکه بسته شد

به دست سرد تو قسم که من هم هنوز همان کسم

که آرزو کنم یه روز به تو رسم

بگو چگونه سر کنم ز عشق تو گذر کنم

چگونه از تو رد شوم نه نشد که با تو بد شوم

ای کاش که از تو سرد شوم


.

صادق هدایت میگه

به پایان فکر نکن 

اندیشیدن به پایان هر چیز،

 شیرینی حضورش را تلخ می کند،

 بگذار پایان تو را غافلگیر کند، 

درست مثل آغاز ... 



درست مثل آغاز........

کتاب اول

کتاب  اولم در نمایشگاه عرضه شده

زیادداز آن راضی نیستم 

کتاب دومم با عنوان تئاتر درسی در دست چاپ است.

کتاب اول را می توان از لینک زیر خرید:


%https://book.icfi.ir/book/589882/%D9%86%D9%82%D8%B4-%D9%81%D8%B9%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%AA-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%BE%D8%B1%D9%88%D8%B1%D8%B4%DB%8C-%D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C%D8%AA?paginatedParams=page%3D1%26size%3D12%26author%3D%25D8%25B3%25D8%25B9%25DB%258C%25D8%25AF%2B%25D8%25AE%25D8%25A7%25D8%25AF%25D9%2585%25DB%258C

شهر من ...

من به تو 

می اندیشم....


خبر آمد خبری در راه است .....



خدایم سپاس.




پیله....

می بافم

پروانه ام آرزوست


.......



کاش....

بگذاری

لااقل

دلم

با

تو

بماند........



شوگ تورم...

یهویی  روغن ۹۰ تومنی شد ۴۰۱

مرع کیلویی ۲۸ شد ۶۰

تخم‌مرغ شانه ای ۳۹ شد ۷۶

مرغ خورد شده بسته ای ۸۳ شد ۱۷۵


خیلی راحت 

ولی اتفاق عجیب و غریبی نیافتاد....

البته تا الان!


بماند برای حافظه ی تاریخی خانواده


ما هم یارانه نگیر!