مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

بچه گدا

بچه گدا الزاما بی پول نیست، بلکه به دلیل پول پرستی اش  شرایط مالی مطلوبی خواهد داشت؛ 

بچه گدا ممکن است ادای خیلی کارها و مشخصه های ارزشمند را در بیاورد اما نهایتا بنده و برده ی پول است و در برابر مادیات زانو سست می  کند.

بچه گداها در عرش باشند یا حضیض، فرقی نمی کند! فارغ از داشته های خود، دائما در حال حسرت خوردن و حسادت ورزیدنند.... 

بچه گداها غیرقابل اعتماد و خودخواه و غریق دریای مشکلات روحی و روانیند...

شما در طول زندگی بچه گدایی را دیدید؟ 

لطفا قهر نکن.....

اون زمانها از مدرسه و حتی دانشگاه

که بر میگشتم

مامانم خدابیامرز آب دستش بود زمین میذاشت زمین 

واسم غذا می کشید و

میگفت مریم دلش قهر می کنه!


دلم انگار با آدمها هم همینه

گاهی دوست داری باشند

جوری که تو دوست داری

اگر نبود

دلت دیگه قهر می کنه و واااقعا

میلی به بودنش نداری! 


دلم بی موقع قهر نکن لطفا

نوزدهمین بیست و شش تیر

امروز نوزدهمین سالروز اولین دوست داشتن جدی و به ثمر رسیده زندگی  من است.

باز عم دوست دارم بگویم  بقای زندگی گذشت، فداکاری، فهم و هممدلی می طلبد...

عشف مثل خود زندگی یک مبارزه است.

پرونده انتقال تهران، دوباره فعال شده است...




کاش زمان به عقب بر می گشت....... 

ای هیچ برای هیچ بر هیچ مپیچ.....

انگار به جایی رسیده ام

که

دلم می‌خواهد



دوست نداشته باشد!


No one, no where




نمره....

عزیزان دقت بفرمایید

جلسه شروع شده


جاهای خالی را

فقط! 

با آدمهای مناسب پر کنید


بارم:20 نمره!! 




بگذر ز من ای آشنا چون من دگر از تو گذشتم......

وقتی حس می کنی

کسی دست کم میگیرتت

و احترامی برای تو

و توجهت قائل نیست


توببوس با احترام 

کنار بذار........


جوان

مبر ز موی سپیدم گمان به عمر دراز، جوان ز حادثه ای پیر می‌شود گاهی






خوش جنس!

نمی دانم چرا

اما نام دامنه خوش جنس را برای وبلاگ رجیستر کردم!

از این به بعد  http://www.khoshjens.ir شما را به وبلاگ ما می آورد! 

اینها مهم است

در زندگی مهمترین چیزها

اعتماد،

آرامش،

همدلی،

گذشت،

سازشکاری،

بلوغ عقلی مهم است.

مابقی موارد یا عادی می‌شود یا مهم نیست....



کوچکترین خللی در موارد بالا منجر به زجر مدام یا شکست می‌شود.

تیر

تیر به باورها که بخورد ترمیمش ناممکن نه! اما خیلی سخت است!

کوچکترین مشکلات را نادیده بگیری، دریا می شود و تو را غرق می کند...

سعید.