مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

این مهم ه...

تو مرا می فهمی 

من 

تورا می خواهم 

و همین  

ساده ترین قصه ی یک احساس است ....  

 

و دیگر هیچ است  و هیچ.....

تنها منشین

تو که غمگین نشسته ای ز جهان دل گسسته ای به چه مقصد رسیده ای تو

آمد آمد با دلجویی گفتا با من

تنها منشین- برخیز و ببین -گلهای خندان صحرایی را

از صحرا دریاب این زیبایی را

زین همه طراوت ازچه رو نهان کنی شکوه تا به کی زجور این و آن کنی

دل غمین به گوشه ای چرا نشسته ای جان من مگر تو عمر جاودان کنی

گــلــگشـــت چمن بــهــتره یا گـــوشـــه نشــین باشـــی

تا کــــی بایـــــد بـــاشی افــســـرده در بـــند دنـــیا

خـــندان رو شـــو چــون گـــل تا بیــــنی لــبخند دنـــیا

آمد آمد با دلجویی گفتا با من

تنها منشین- برخیز و ببین -گلهای خندان صحرایی را

از صحرا دریاب این زیبایی را

سال اجرا :1338 

آهنگساز :علی تجویدی شاعر: رحیم معینی کرمانشاهی

دستگاه :بیات ترک

آمد آمد با دلجویی گفتا با من

تنها منشین- برخیز و ببین -گلهای خندان صحرایی را

از صحرا دریاب این زیبایی را

با گوشه گرفتن درمان نشود غم برخیز و بپا کن شوری تو به عالم

تو که عزلت گزیده ای غم دنیا کشیده ای زطبیعت چه دیده ای تو

یک..دو..سه!

ببین چه حرفهایم خلاصه شده 

همین سه نقطه و بس! 

. . . ! 

تمام. 

 

 

پ.ن: راستی  اگر در این روز زیبای پاییز صدایم به تو رسید: 

تولدت مبارک!

همیشه...

همیشه دوست داشتم روز تولدم بمیرم ! 

همیشه هم به مرگ فکر کرده ام. 

فردا روز تولدمه 

فکر می کنم بالاخره به آرزویم خواهم رسید.... 

خدایا

خدایا قدرت درک صحیح شرایط رو به ما عنایت کن 

خداوندا به ما این فهم را بده تا از داشته هایمان لذت ببریم نه اینکه نداشته هایمان را تبدیل به عامل سلب آسایشمان کنیم  .... 

پروردگارا به ما بفهمان که برای به دست آوردن هر چیزی باید بهایش را پرداخت 

 

راستی از این روزهایم بگویم که خیلی احساس سنگینی و کسالت و خستگی می کنم و کمی درد! کلا منفی تر از همیشه ام !

تولد زیبا

دیشب مریم خانوم تدارک یکی از جشن تولدهای قشنگ زندگی من رو تدارک دید. قشنگی این تولد به سورپریز بودنش نبود! بلکه جذابیتش این بود که هممون دور هم بودیم ! آرزویی که برآورده شده بود! دیشب تا نزدیکهای صبح بیدار بودیم و شوخی می کردیم و بازی ! خیلی خوش گذشت و اینو مدیون پیگیریهای مریمم. ممنون ! 

راستی تولد من و سروش با هم بود و کیک تولدمون هم قلبی که یه نیمه ش مال سروش بود و من . 

بیا تا قدر یکدیگر بدانیم ، که تا ناگه ز یکدیگر نمانیم ....

قمار!

اگه هیچ اعتقادی به اسلام هم نداشته باشیم ،خیلی دستوراتش واقعگرایانه و علمیه . مثلا شرب خمر ، نزولخواری و قمار! که عوارض بعضیهاشو به عینه دیدم . 

قمار خیلی جذابه . با یه حداقل شروع می کنی. اگه بردی که دلت می خواد ادامه بدی و حرصت بیشتر می شه ، اگه باختی که می خوای جبران کنی ! در آخر می بینی کلی وقت و سرمایه گذاشتی و در بهترین حالت year  به year  شدی! در هر حال همیشه یا برنده ای یا بازنده! وقتی برنده ای که حق کسی رو خوردی و به دلت نمی شینه ! و وقتی باختی هم که چون حقتو خوردن داغونی!!!

آهنگ تهمت محسن چاوشی

آهنگ تهمت چاوشی . همتون رو دعوت به شنیدنش می کنم ! 

اون روزا که تنها بودیم
گمشده دریا بودیم
قایقتو شکسته بود
تننت نحیف و خسته بود
فانوس دریاییت شدم
عشق اهوراییت شدم
گذشتم از هر هوسی
تا تو به مقصد برسی
تا تو به مقصد برسی
اما بجاش تو بد شدی
از منو عشقم رد شدی
به من یه پشت پا زدی
تهمت ناروا زدی
تهمت ناروا زدی
اما بجاش تو بد شدی
از منو عشقم رد شدی
به من یه پشت پا زدی
تهمت ناروا زدی
تهمت ناروا زدی
اون روزا که تو جنگلا
ترسیدی بودی بی صدا
بین درختا بزرگ
میونه گله گله گرگ
گذشتم از جون خودم
طعمه دشمنات شدم
با تکه پاره های من
روزهای تو ساخته شدن
روزهای تو ساخته شدن
اما بجاش تو بد شدی
از منو عشقم رد شدی
به من یه پشت پا زدی
تهمت ناروا زدی
تهمت ناروا زدی
اما بجاش تو بد شدی
از منو عشقم رد شدی
به من یه پشت پا زدی
تهمت ناروا زدی
تهمت ناروا زدی

تهمت ناروا زدی
ای کاااااااااااش

دلم روشنه ... جنون عشق ( پویا بیاتی)

من دلم روشنه تو اینجایی

 

عطر پیراهنتو می شناسم

 

هر چقدر هم که با من بد باشی

 

هیچی کم نمیشه از احساسم

 

کم نکن محبت چشماتو

 

زندگی می چسبه اما با تو

 

قدر یه خاطره احساسم کن

 

ببینیم کی عاشقه من یا تو؟

 

تو بوی زندگی می دی

 

یه عطری تو نفسهاته

 

اگه دور از تو هم باشم

 

حواسم پیش چشماته

 

خدا رو شکر تو هستی

 

خدا رو شکر تو رو دارم

 

من اسم زندگی مونو

 

جنون عشق می ذارم