مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

باز هم آبان......

 

سلام به همه عزیزان ..به همه اونهایی که من و سعیدم رو سالهاست که تنها نگذاشتن .و چند مدت هست که جمع ما رو سه نفری به مهمونی دلهای مهربونشون قبول کردن ..

.امشب به لطف عزیزی بعد از مدتها موفق شدم راحت روی خط بیام و یه سرکی به وبلاگ بکشم ...چون همیشه سعید می اومد روی خط و من فرصت نداشتم ..خب  می خوام یه کوچولو پرچونگی کنم که ان شا الله من رو می بخشید....اول در جواب اون دوست منتقد خوبمون که گفته بودن شما راه و روش خوشبختی رو نمی گید که کسی استفاده کنه باید بگم که دوست عزیز خوشبختی فرمول نداره که ما بگم یه قاشق محبت + یه فنجون صفا+یه کوچولو وفا + یه کفه دست یه رنگی =خوشبختی ......نه فرمول خوشبختی هر انسانی فقط و فقط به دست کیمیا گر وجود خودشه و من وسعید هم که مثلا آدم بزرگ تاریخ نیستیم که کاری خارق العاده کرده باشیم ....خوشبختی فقط یه حسه که باید احساسش کنی و شاید خواننده بتونه از لابلای نوشته های ما اون رو حس کنه ....خوشبختی زندگی یه نسخه است که شاید باعث نابودی دیگری بشه اینجارو ما گرفتیم که هرچه می خواهد دل تنگت بگو همین و بس.......

باید بگم که اللهی شکر مامانم داره بهتر میشه اما من هنوز باور نکردم که این اتفاق افتاده ..هنوزم گاهی وقتها که تنها میشم بلند بلند گریه میکنم تاسبک شم.

.دچار یه جور روز مره گی از نوع خیییلی شدیدش شدم......الهی شکر اما با روحیات مریم خیلی جور نیست .....من کسی بودم که هر لحظه اش تلاش بود و تنوع الان یه کم برام  سخته اما خب الهی شکر که شوهر و بچم هردو سالمن.....

.راستی باز هم آبان و به بهانه مهمترین بهانه زندگیم یه تبرک بهاری از این فصل پاییز به همه شما خوبان......

.یه مدت یه سری فکرای  به قول دوست خوبمون خاله زنکی ذهن من رو به خودش مشغلول کرده بود اما با خودم گفتم الهی شکرت  بابا دنیا دو روزه و اون روزه تعطیله هم رفت امروز  رو بچسب ..بازهم فکر و مغذتو مثل گذشته فیلتر کن فقط برا رد شدن فکرای خوب دختر....

نیکی کن و خوش باش تو با وجدان راحت          بگذار بگویند فلانی بد دنیاست

خب اگر یه کم از وضعیت زندگی بخوام بگم باید بگم شکر خدا خوبه ان شا الله بهترم بشه....این روزا سعید اقای گل ما خودشو درگیر یه مسئله کاری کرده که فقط خدا رحم کنه برامون دعا کنید ..

رراستی یه چیزی بگم شاید خندتون بگیره یکی از زیباترین صداهای دنیا برا من صدای کانکت شدن مودم به شبکست که یه حس خوب اون زمان یعنی مجردی و دوست داشتن سعید و چک کردن ایمیلای سعید اونم به صورت آن ویزیبل (غیر قابل دید ..فارسی را پاس بداریم ) و شیطنتهای اون زمانه .....یادش به خیر.......

 ...همتون رو دوست دارم ..دنیا قشنگه و به خدا حتی ارزش یه لحظه فکر بد نداره اونی که  سم وجود آدمیه حس بد به بقیه اشرف مخلوقات خداست ..دوستون دارم ..هوزم بیش از پیش محتاج دعای خیرتونیم ..مثل همیشه ..یا حق!!!!!!!

خوشبختی !!

یه دوست عزیز مدتیه برا ما پالسهای منفی می فرسته که هیچ اثری نداره !! پس خواهش می کتم خودشو اذیت نکنه و به جای تخریب بیاد راه خوشبخت بودن رو از ما یاد بگیره !!! خدایا شکرت !!! بچه ها ۲۶ آبان تولد منه !! تبریک نمی گین !!!  راستی چشمها را باید شست .... هیچ وقت از تخریب دیگران ما بهره ای نخواهیم برد پس فقط یه روانی ممکنه دست به این کار بزنه !!! دم همه رفیقای مهربونمون گرم !! رتاستی من تا حالا به مریم دروغ نگفتم جالبه نه ؟؟؟؟