مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

خوشبختی !!

یه دوست عزیز مدتیه برا ما پالسهای منفی می فرسته که هیچ اثری نداره !! پس خواهش می کتم خودشو اذیت نکنه و به جای تخریب بیاد راه خوشبخت بودن رو از ما یاد بگیره !!! خدایا شکرت !!! بچه ها ۲۶ آبان تولد منه !! تبریک نمی گین !!!  راستی چشمها را باید شست .... هیچ وقت از تخریب دیگران ما بهره ای نخواهیم برد پس فقط یه روانی ممکنه دست به این کار بزنه !!! دم همه رفیقای مهربونمون گرم !! رتاستی من تا حالا به مریم دروغ نگفتم جالبه نه ؟؟؟؟
نظرات 26 + ارسال نظر
مبین پنج‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 23:26 http://tgs.blogsky.com

سلام
راستش رو بخواید خیلی خوشحال شدم وبلاگتون رو دیدم،خیلی وقت هست دلم زده برای خوندن آرشیو وبلاگی مثل وبلاگ شما...
از الان شروع میکنم،خدا میدونه کی تموم بشه! ماشاالله همتی داشتید! 82 تا حالا! D:
هنوز چیز زیادی نخوندم اما امیدوارم این مدت بهتون خوش گذشته باشه و با هم خوش بوده باشید،
با آرزوی بهترین ها برای هر دوتاتون...

سعیدرضا خساره جمعه 11 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 20:21 http://www.paizeziba.persianblog.ir

سلام . موفق باشید
میلادتون و تبریک میگم . توی یک روز چشممونو به این دنیا باز کردیم
گرما را وقت سرما یاد کن
آدیوس

علی شنبه 12 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 14:41 http://www.mylostdreams.com/

تولدتون مبارک.

من و سحربانو یکشنبه 13 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 23:16 http://samo86.blogsky.com

سلام
تولدتون مبارک٬شیرینی نمی دین؟
ما ۲ تا هستیما٬سهم مارو بذارین کنار D:

نگار دوشنبه 14 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 21:46 http://negaar.blogsky.com

سلام
خوشبختی چیزی نیست که با حرف یه کسی که خودشم نمیدونه چشه بخواد متزلزل شه پس خوش باشید و به حرف و دل خودتون فقط اهمیت بدید .
خیلی خوشحالم که دوتا عاشق خوشبختن

اشکان سه‌شنبه 15 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 19:28

چرا دروغ می گی ؟شما کجا خوشبختین؟ خیلی عقده دارین بدبختها.......حالم بد شد........

کمال چهارشنبه 16 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 13:19

سلام تولدتون مبارک ان شا الله که همیشه خوشبخت باشین
وبلاگتون رو خیلی اتفاقی پیدا کردم
فقط یه توضیهی بدین درباره سروش که کی هست؟
موفق باشید خدا حافظ

...... چهارشنبه 16 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 14:44

شما چیزی راجع به راههای خوشبختی ننوشتید که احتمالاً خواننده ها از شما راه خوشبختی رُ یاد بگیرن ... ختنه یه پسر بچه .... شستن دست یه بچه ، اینها چیزی نیست که تا به حال کسی نشنیده باشه و اینجا اول بار بشنوه ...

...... چهارشنبه 16 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 14:46

الان دست بچه امو شستم ...

... چهارشنبه 16 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 14:47

الان بچه امو ختنه کردم

.... چهارشنبه 16 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 14:47

الان بچه ام غذا نخورد ...

.... چهارشنبه 16 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 14:48

یه چیزهایی بر وزن ... بابا آب داد ... بابا نان داد ... و حرفهای خاله زنکی و کودکانه ...

کمال پنج‌شنبه 17 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:40

سلام من الآن فهمیدم که آقا سروش کی هستن ان شا الله که این آقای ...... دست از تخریب کردن بر داره همین که این آقا سعید گل ما تا به حال به همسرش دروغ نگفته خودش اند خوشبختیه قبول نداری؟ ...... به درک

امیر جمعه 18 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 05:45 http://nargeslove.blogsky.com

سلام
تولدتون مبارک. امیدوارم که سالهای سال در کنار مریم خانم و سروش و برادر خواهرهای سروش با شادی زندگی کنید.

هادی جمعه 18 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:04 http://manotomamishavim.blogsky.com

سلام خیلی خوبه من تا سال اولتون رو خوندنش رو تموم کردم .یه خواهش هم داشتم . من لینک شما رو در وبلاگم قرار دادم اگه ممکنه شما هم اینکار رو بکنید و اینکه چه جوری میتونم وبلاگم رو به گوگل معرفی کنم. ویه چیز خیلی مهمتر میتونم با شما در یه ضمینه ای مشورت کنم چون فکر میکنم شما قبلا این راه رو تا اندازه ای طی کردین خواهشا جواب بدین.

امیر کاشانی جمعه 18 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 18:47 http://hamsaran.blogsky.com/

سلام مریم خانم و سروش خان،

من بتازگی وبلاگی بنام همسران راه اندازی کرده ام. هدف این وبلاگ معرفی وبلاگهایی است که توسط افراد متاهل نوشته میشود. این وبلاگ یک وبلاگ گروهی است و اعضای آن میتوانند مطالب مورد نظر خود را در این وبلاگ بنویسند و دیگران را از بروز شدن وبلاگ اصلی خود مطلع کنند. چنانچه مایل به عضویت در این وبلاگ هستید آدرس وبلاگ خود را به آدرس amirblog2@yahoo.com ایمیل کنید. عضویت شما در این وبلاگ شما را قادر میکند تا دیگران را از بروز شدن وبلاگ خود با خبر کنید.

موفق باشید

-امیر کاشانی

ندا دوشنبه 21 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 14:36 http://ghazalism.blogfa.com

پیروز باشید .........

ندا دوشنبه 21 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 14:38 http://ghazalism.blogfa.com

راستی تولدتون مبارک ........تولد همسر من با سالگرد ازدواجمون تو یک روزه تقریبا یک ماه دیگه... اولین سالگرد

؟؟ دوشنبه 21 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 16:11

من کامل وبلاگتون رو خوندم

امیدوارم همیشه موفق و ژایدار باشید

در جوا ب ان فاز منفی هم خودم میگم گوسفند خودتی یابو

کی می خوای فرهنگ داشته باشی

مهم نیست که کی چند سالشه

مهم اینه که کی بیشتر عاشقه

حالت جا اومد احمق جان

سعید خان و میریم بانو به زندگی عاشقانه اتون ادامه بدید و اهمیتی به این چرندیات ندید

گلگی سه‌شنبه 22 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 00:41 http://gelegi.persianblog.ir

سلام خوشبختها!
من ار اول تا اخر داستان زندگیتون خوندم باوجود اینکه فردا کلاس دارم. ولی واقعا که از ته دلم براتون خوشحال شدم. ان شاالله که پای هم پیر شین و خدا عزیزان و سروشتونو نگه داره. شاد و موفق باشید در تمام مراحل زندگی.

فرید سه‌شنبه 22 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 13:51

سلام. خوشحالم که شرح حال خوشبختی تون رو میخونم. من هم به اتفاق همسرم آزاده و پسرم عرفان خودمونو خانواده خوشبختی حس می کنیم. راستی من هم متولد ۲۶آبان ام

[ بدون نام ] سه‌شنبه 22 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 16:39

نمیدونم قصد و غرض و مرضتون از این وبلاگ چرت چیه ؟!
یا خیلی شنگولین، که خوش به حالتون.
یا واقعا دنیاتون اینقدر کوچیکه .... که باز هم خوش به حالتون !

سمیه سه‌شنبه 22 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 23:13 http://maten1380

سلام من برای اولین بار به وبلاگتون اومدم ومطمئنم به جای خوبی سر زدم چون خودم تازه کارم وباید حتما وبلاگتون رو مطالعه کنم چون وبلاگ من هم خاطرات زندگیمو میگه
امید وارم بهم سر بزنید وبرام نظرتون رو بگید

امیر چهارشنبه 23 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 04:53 http://hamsaran.blogsky.com

سلام
فقط میخواستم خدمتتون عرض کنم که لینکتون به وبلاگ همسران اضافه شد. در صورت عضویت در این وبلاگ گروهی قادر خواهید بود با گذاشتن پست جدید در وبلاگ همسران، دیگران رو از بروز شدن وبلاگتان با خبر کنید.
در کنار خانواده شاد و سلامت باشید.
-امیر

نازنین چهارشنبه 23 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:34

فقط به زندگیتون فکر کنید اینها همش کشکه اصلا بهش فکر نکنید
فقط و فقط شما مهم هستید که خدا رو شکر خوشبختین
شاد باشید

سانیا چهارشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 16:19

سعید آقا چقدر خوب که تا حالا به مریم دروغ نگفتید.اما مریم جون می خوام ببینم شما تا چه رفتاری داشتی که همسرت نیازی ندیده که اصلا بهت دروغ نگه؟مریم نازم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد