مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

روزهای سیاه اقتصادی

این روزها درآمد صفر

هزینه صد هزار

اما خدا را شکر

که زنده ایم 

و سالم..... 


ورزش می کنم

خوبه... 

ورود به چهل سالگی

از دیروز به خاطر بنزین در شهر درگیری شده



من هم وارد چهل سالگیم شدم




برای اولین بار کاملا در تولدم سورپرایز شدم

ورود به چهل سالگی

از دیروز به خاطر بنزین در شهر درگیری شده



من هم وارد چهل سالگیم شدم




برای اولین بار کاملا در تولدم سورپرایز شدم

آبان.

آبان

و

دیگر

هیچ

خدای را شکر، روزهای سخت

این روزها خیلی چرخها از ریل خارج شده


اما باید امید را حفظ کرد



بیش از مسائل مالی دغدغه   بچه ها را دارم



سلامت روحی....