مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

بارون.

چند روزه که پشت هم داره بارون میباره

خیلی خوبه!!

همین.

حیف که حال من خیلی خوب نیست!

let's

Let's    finish

تخمه کدو!!!!!

مگه چه اشکالی داره که...........!

26 بهمن.نود و پنج.


بی س رو صدا و آرام!!!!

هییییییس!!!!!دختر حاجی و این کارا؟؟؟؟

توبه!!!!

Burn & build.

چه یار وفاداری!

این روزها آسمان شهرم خیلی بغض دارد و میبارد

و چه

وفادارم من که پا به پایش میبارم!

دلم گرفته است....

دلم گرفته است

به ایوان میروم

و انگشتانم را 

بر پوست کشیده ی شب میکشم...

فروغ.ف


اامروز خواهرم رفت.تنها خواهری که

در این سرزمین بی فردا!!! داشتم

خیلی وقتها رفته بود

اما نمی دانم  چرا امروز اینقدر دلم گرفت

گریه کردم

با وحود اینکه خوب میدانم

به سوی اینده ای بهتر 

میرود ...انشا الله.....


خدا یا به سلامت دارش....

زهر عسل

در زندگی  اینقدر دلیل و نشانه برای احساس خوشبختی وجود دارد که نقصها به چشم نیایند

و  همچنین  اینقدر بهانه  برای حس بدبختی هست که نشانه های خوشبختی دیده نشوند.

بستگی دارد چگونه نگاه کنیم.....

ریشه پایداری یک زندگی  بر گذشت و اعتماد است.