مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

دغدغه کار

سلام بچه ها. خوبید ؟ این روزها مهمترین دغدغه من انتخاب مناسب برا شغله !!‌اخه الحمدلله زمینه یکی دو کار دولتی مهیا شده و من مرددم که این شغلها رو انتخاب کنم یا اینکه به توصیه بابای مریم و داداشم بخ کار آزاد رو بیارم . البته وقتی به سرمایه م نیگاه می کنم تکلیفم تا خدود زیادی معلوم میشه ! بچه ها تو رو خدا دعامون کنید. دوستون داریم . یا خدا .... بای

توهم نیست !

سلام بچه ها. من سعیدم . دوستی به نام سارا ایمیل زده بودند و ادعا کرده بودند که این وبلاگ نوشته های توهم آمیز یک فرد مجرد است !! خواستم جوابی به ایشان بدهم و ادعای ایشان را رد اما راهی به ذهنم نرسید ! فقط امیدوارم که تا هست از این توهمات شیرین باشد  که واقعی تر از هر واقعیت اند الحمدلله !! خوشبختیم و راضی !‌الحمدلله !

 روزای زندگی داره میگذره و الهی شکر خوبم میگذره با سلامتی و محبت ....منم یه کاره نیمه هفته گیرم اومده و خب شکر میگذره ....و سعید جونم مشغوله و حسابی کار میکنه ..       .فقط برامون دعا کنید که خدایی نکرده زمین نخوریم...  .راستی مامان سعید جونم یه خورده کسالت دارن که خوشحال میشیم دعاشون کنید....         ..در جواب شیدای عزیز هم باید بگم عشق معجزه میکنه و بابابی منم از این قانون خارج نیست ...        ما به خدا توکل کردیم و به نیروی عشق تکیه تا بابام  خیلی از مسا‌ئل و عقایدش رو نادیده گرفت و ما با هم ازدواج کردیم  حالا باقی مسائل با خداست و تلاش خودمون ..        .دوستون داریم .    .یا حق!!!!!!!!