مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

منم غریبم !!!

سلام !!!!
منم مثل شما اینجا غریبم ...یعنی سعید خواسته و منم قبول کردم ...یعنی ما خوشبخت میشیم؟؟؟؟یا حق!!!

به زودی مطرح می کنم

سلام مدتی بود مریم خانوم آنلاین نمیشدن اما چون دارن تشریف می برنمسافرت و از بهترین راههای باخبر بودن از حال ایشون همین اینترنته از فردا باز هم بعد از مدتها مریم خانوم آنلاین میشن . پس از همینجا باید عرض کنم مریم خانوم خیلی مخلصیم خیلی هم دوستون دارم و در ضمن خدائیش هیچکس نبوده !( یه کم شخصی شد!) راستی انشالله با برگشت مریم ( ۷-۸ روز دیگه انشالله ) خانواده من موضوع رو با خانواده مریم مطرح خواهند کرد . بچه ها دعامون کنید ! راستی بابای مریم به هزینه  بالای تلفن شک کرده ظاهرا و گفته چک می کنم!!ْ!! از این نظر هم دعا کنید ! خب راستی سال نو میلادی هم پیشاپیش به همه اونایی که اهلشن ! مبارک!

سلام . علیرغم همه سختگیریهای مریم خانوم باز هم به اینترنت وصل شدم . بچه ها مریم خیلی بهونه گیری می کنه و شاید من هم! نمی دونم به خدا! فقط می دونم دوسنش دارم و شاید اون هم من رو . مریم این روزا به من تقریبا ثابت کرده که می تونه یه طرفه همه چیزو تموم کنه .... اما بی خیال! من هنوزم دوسش دارم . اینم یه خرابکاری جدید از من که مریم ازش بدش نیومده بود  ظاهرا
در عشق پاکت نازنین ، گاهی مردد می شوی
گاهی برایم بهترین ، گاهی کمی بد می شوی
ای مهـربان دمدمی ، ای آفتـاب عشـق من
یک لحظه باایمان ترین ، یک لحظه مرتد می شوی
در آزمـون عاشقـی ، ای مــاه تابان دلم
گاهی تو زیر صفری و گهگاه هم صد می شوی
یک روز گـریانی تو  از خاری بر انگشتان من
روز دگر از نعش من ، خندان ولی رد می شوی
گاهی تو از هجران من ، می سوزی ای زیباترین
گاهی ز من بیزار تو ،بی حصر و بی حد می شوی

مشکل بی شغلی!

روزهای بدی رو پشت سر گذاشتیم . خیلی خیلی بد . ولی خب دیرزو آشتی کردیم . امروزم توی این بارون شدید شیراز احتمالا با مریم میریم بیرون . بچه ها من میخوام موضوع رو مطرح کنم با خونواده مریم اما یه مشکل خیلی بزرگ دارم و اون نداشتن شغل مناسبه !! دارم از فکر دیوونه می شم . ای خدا ! آخه ذهنم قد نمی ده. به نظر شماه فقط با  ۷-۸ میلیون مایه و یه مدرک کارشناسی می شه کاری رو شروع کرد؟ مثلا چه کاری؟ نمی دونم والله! مریم هم مصره می گه زودتر بیا خواستگاری . حقم داره تحت فشار خونواده س . ممنون می شم اگه کسی منو راهنمایی کنه . حق یارتون