مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

کار کار و دغدغه های بی پایان من

سلام بچه ها. الان مریم خانوم توی اتاق بغلی توی خواب انشالله راحتی هست و من حدودا ۲-۳ ساعتیه که بیخوابی به سرم زده . زندگیمو به لطف خدا مثل خود مریم خیلی دوست دارم اما نگران تامین معاش هستم هرچند نباید از لطف خدای مهربون غافل شم. میخوام تدریس و کار توی دانشگاه رو رها کنم و بیام سراغ کار آزاد راستشو بخاید بانک هم قبول شدم اما بیخیال شدم آخه مگه قراره چند به آدم بدن؟؟ موندم که چه ماری رو برا ادامه زندگیم انتخاب کنم که بتونه نیازهای زندگیم رو با شرایط خاصی که دارم ارضا کنه . بچه ها دعا کنید .... مثل همیشه از مهربونیاتون ممنونم.

الهی شکر.....

سلام بچه ها ....

شکر خدا اگر چشم نکنم من و سعید داریم خیلی خوب با هم زندگی میکنیم ..

امشب با سعید رفتیم خرید و اگر چه من نتونستم به هیچ عنوان مثل دوران مجردیم خرید کنم اما خیلی خوشحالم که خدا به من گلی مثل سعید رو بخشیده و این برام همه چیزه ...و امیدوارم که روزی برسه که ما بتونیم مثل الان خوب و شاد و همچنین در رفاه مالی بیشتر و صد البته ان شا الله از راه حلال زندگی کنیم ...

خیلی عاشق سعیدمم . امیدوارم این عشق روز به روز گرم تر باشه...

راستی بچه ها امشب اولین غذای جدی زندگیمو سوزوندم ....غذا که نه شلغم سوزوندم ..اونم خیلی بد جور ..هاهااها ....برامون هم خنده دار بود و هم خوب ناراحت شدیم ...

بچه ها تورو خدا اینارو بخونید مربوط به ماههای اول آشنایی منو سعیده و خودتون قضاوت کنید که قسمت چه ها که نمیکنه ......

 

مریم  هستم با سلام به همه دوستانی که قصد کمک به امری محال دارند..
میگم شاید اولین مورد مشترک من وسعید همین سقف باشه .....اما فقط منو اون زیر یه سقف مشترک جا میگیریم اون هم آسمونه !!!!!

 
دوشنبه 30 تیر ماه سال 1382
سلام . من مریم هستم !
عشق ! سعید خودشو گفته . من فقط دوستش دارم ! اون هم یه کم! به خودش گفتم چقدر !!
من و سعید زیر یک سقف !! محاله محال !!! امشب بهش گفتم . اما گفت میخاد بجنگه! خسته می شه می دونم ... اما باز هم امید به خدا ... می گم شما کمکمون می کنید !؟

 

میبینی امری محال ...صورت گرفته...پس فقط ..یا خدا......

خلاصه زندگی تلخ و شیرین با همه ..

اما سعید من عسله ...(هاهاها..)چه لوس نه؟؟؟؟

یا حق!!!!!!!!!!

سلام بچه ها . سال جدید میلادی مبارک .

همیشه باید به هوش باشیم

سلام بچه ها. روزهای دوست داشتنی زندگی ما ادامه داره و من می خام اینجا به خودم و مریم هشدار بدم که به هوش باشیم که مبادا این روزهای خوب رو قربانی خودخواهیها و بچه بازیها و .... کنیم. نه اینکه فکر کنید مشکلی پیش اومده ( نه الحمدلله !) اما باید به هوش باشیم. دوستون داریم . بای