مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

جذاب ‌ترین شکل ....

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

رهگذر زمان.....

 

رهگذر زمان به من آموخت که :

 

خوشی هایم را گفتم حسرتم را خوردند .....  

دلواپسی هایم را گفتم علیه خودم استفاده کردند ....  

 

دلتگی هایم را گفتم  مسخره ام کردند  ..............

 

رازهایم را گفتم فاش کردند  ......  

ناخوشی هایم را گفتم شماتتم کردند....  

 

گریه هایم را گفتم باورم نکردند  .......

 

پس آموختم که نگویم  

هیچ نگویم  

یا حق!!!

بیست و ششم.....

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

الهی...

الهی 

مرا در قضاوت ها یاری کن  

که همیشه تو را در نظر داشته باشم  ...

سخت است  

این روزها  

بد و خوب 

سیاه و سفید  

کفر و ایمان   

سایه و روشنایی

به باریکی مو رسیده  

خدایا یاریم کن  ...

که اگر در بعضی موارد به اطمینان برسم  

اعتماد به خیلی چیزها و کس ها از بین می رود..... 

یاریم کن... 

یا حق!!

واکنش سروش

جوجه های سروش ( جری و مکس) عمرشونو دادن به من و شما!!! من و مامانش با صد تا فلسفه و سفسطه گفتیم اونا رفتن پیش مامانشون و خوشحالن و جاشون خوبه !.... عموش سرمی رسه! عمو سروش فهمیدی جوجه هات مردن!!؟ سروش مردونه جواب داد:((خدا رحمتشون کنه!!!))

گل گلدون....

تقدیم به یگانه درخت پر بار ه زندگیم  

پسرم سروش.... 

امید که روزی بتوانم این قطعه را برایش اجرا کنم  

انگونه که دوست دارم  

نه برای لالایی خواب.. 

دوستت دارم پسرم..... 

 

 

گل گلدون....

تقدیم به یگانه درخت پر بار ه زندگیم  

پسرم سروش.... 

امید که روزی بتوانم این قطعه را برایش اجرا کنم  

انگونه که دوست دارم  

نه برای لالایی خواب.. 

دوستت دارم پسرم..... 

 

 

اولین.....گل!!

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.