مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

سوال و جواب

در کدام جنگ ناپلئون مرد؟در اخرین جنگش

اعلامیه استقلال امریکا در کجا امضا شد؟ در پایین صفحه

علت اصلی طلاق چیست؟ازدواج

علت اصلی عدم موفقیتها چیست؟امتحانات

چه چیزهایی را هرگز نمی توان درصبحانه خورد؟نهار و شام

چه چیزی شبیه به نیمی از یک سیب است؟نیمه دیگر آن سیب

اگر یک سنگ قرمز را در دریا بیندازید چه خواهد شد؟خیس خواهد شد

یک ادم چگونه ممکن است هشت روز نخوابد؟مشکلی نیست شبها می خوابد

چگونه می توانید فیلی را با یک دست بلند کنید؟شما امکان ندارد فیلی را پیدا کنید که یک دست داشته باشد

اگر در یک دست خود سه سیب و چهارپرتقال و در دست دیگر سه پرتقال و چهار سیب داشته باشیدکلا چه خواهید داشت؟دستهای خیلی بزرگ

اگر هشت نفر در ده ساعت یک دیوار را بسازند چهارنفر ان را درچند ساعت خواهند ساخت؟

هیچی چون دیوار قبلا ساخته شده

چگونه می توانید یک تخم مرغ خام را به زمین بتونی بزنید بدون ان که ترک بردارد؟زمین بتونی خیلی سخت است و ترک بر نمی دارد

فرهنگ لغات حاج فتل!

کاج : نمایندگی انتشارات گاج در دوبی
.
هشتگرد : ۵
.
وایمکس : درنگ چرا؟
.
شیردان : آنکه شیر خوب را از بد تمیز می دهد
.
البرز: عربها به « پرز » گویند
.
چرا عاقل کند کاری‌:‌ یک ضرب المثل شیرازی
.

هردمبیل: جایی که در آن بابت هر چیزی قبض صادر میشود
.
غیرتی: هر نوع نوشیدنی به جز چای
.
قرتی : نوعی چای که با قر و حرکات موزون سرو میشود
.
پنهانی : قلمی که جای جوهر با عسل مینویسد
.
مختلف : مرگ مغزی
.
کره حیوانی : بیچاره ناشنواست
.
توله سگ : حاصل تقسیم مساحت سگ بر عرض آن
.
کراچی : پس تکلیف ناشنوایان چه میشود ؟
.
یک کلاغ چهل کلاغ : نبردی ناجوانمردانه بین کلاغ‌ها
.
اسلواکی : نرم و خرامان گام برداشتن
.
نیکوتین : نوجوانی خوش سیرت
.
تهرانی: تیکه های هلوی باقیمانده ته آبمیوه
.
قمقمه : پَ ن پَ قم هالیووده
.
زنبوردار : کسی که همسر بلوند دارد
.
کاشمری : در آرزوی ازدواج … …
.
ژنتیک : ژنی که عامل اصلی تیک زدن در انسان می باشد
.
خورشت بامیه : مسئولیت پختن خورشت بر عهده من است
.
خراب : نوعی نوشیدنی حاوی تکه های کوچک خر
.
مورچه خوار : خواهر مورچه. فحشی که موریانه ها به هم می دهند
.
خلوص : خروس خونه ی علی دایی اینا
.
گشتاور: یک سری همسایه نخاله که به هنگام برگزاری مهمانی‌های شبانه پلیس را خبر می کنند.
.
An Error : خطا در ریدن !
.
کلیمانجارو : علی دایی خطاب به کریم باقری: کریم اونجارو نگا
.
ﮐﻮﺭﺗﺎﮊ: پوﺩﺭ ﻟﺒﺎﺳﺸﻮﻳﻲ تاژ ﻣﺨﺼﻮﺹ ﻧﺎﺑﻴﻨﺎﻳﺎﻥ
.
ﻧﻠﺴﻮﻥ ﻣﺎﻧﺪﻻ: ﻧﻠﺴﻮﻥ ﺍﻭﻥ ﻭﺳﻂ ﮔﯿﺮ ﮐﺮﺩﻩ
.
ﺷﻬﺎﺏ ﺣﺴﻴﻨﻲ: ﺷﻬﺎﺑﻲ ﻛﻪ ﺷﺒﻬﺎﻱ ﻣﺤﺮﻡ ﺩﺭ ﺁﺳﻤﺎﻥ ﺩﻳﺪﻩ ﻣﻴﺸﻮﺩ
.
ﻫﻮﺍﮐﺶ: ﻓﺤﺶ ﻧﺎ ﻣﻮﺳﯽ ﺩﺭ ﺯﻣﺎﻥ ﺁﺩﻡ ﻭ ﺣﻮﺍ (هوا)
.
ﻓﯿﻠﺴﻮﻑ: (ﻓﯿﻞ ﮔﺮﻓﺘﮕﯽ)ﻣﻌﻤﻮﻻ ﺯﻣﺎﻧﯽ ﺍﺗﻔﺎﻕ ﻣﯽ ﺍﻓﺘﺪ ﮐﻪ ﻓﯿﻠﯽ ﺑﯿﻦ ﺷﻤﺎ ﻭ ﺧﻮﺭﺷﯿﺪ ﻗﺮﺍﺭ ﮔﯿﺮﺩ

به زودی رفع فیلتر

انشالله به زودی با بررسی کارگروه رفع فیلترینگ ، وبلاگ ما  رفع فیلتر خواهد شد... 

ما که دیگه قید نقل حتی هر نوع طنزی که شائبه سیاسی بودن داشته باشه رو هم زدیم !!! 

زنده باد خاطرات خانوادگی خودمون! 

زنده باد کسایی که ما رو رفع فیلتر کردن !

به زودی رفع فیلتر

انشالله به زودی با بررسی کارگروه رفع فیلترینگ ، وبلاگ ما  رفع فیلتر خواهد شد... 

ما که دیگه قید نقل حتی هر نوع طنزی که شائبه سیاسی بودن داشته باشه رو هم زدیم !!! 

زنده باد خاطرات خانوادگی خودمون! 

زنده باد کسایی که ما رو رفع فیلتر کردن !

تولدت مبارک ..عشق من!

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

اجازه نمی دم!

من دختر خودتم

پدری که می گفت :

توی زندگی

هرجا روزگار سخت تر گرفت

من نرم تر شدم !!!


پس اجازه نمی دم تسلیم

این افسردگی شم


و به توصیه ی خودت

زانوی غم بغل نمی گیرم

بلکه

دست به زانو می زنم

و

یا علی!!!





باغبان ....

امروز که داشتم از زندگی و مسئولیت هاش

به مامانم شکایت می کردم

و می گفتم خسته شدم از این همه کار

و بچه داری و شاکی بودم

مامانم گفت:

مامان این بچه ها گل باغ زندگیتن

این همه شکایت نکن بهشون برس

و هیچی رو با اینها عوض نکن

جای زیباییت بر میگرده

جای روحت پر میشه

خستگیت از تن به در می ره

اگر خوب بزرگشون کنی مامان

چشم رو همه چیز و همه کس ببند

فقط به بچه هات برس

و مواظبشون باش


سعی کن دوتا گل خوب پرورش بدی

و بعد لذتشون رو ببری


گفت مامان کاری کن که بعد خدایی نکرده

با خودت نگی 



ای دریغا

گذشت موسم گل باغبان ه خجل!!!


و من آویز گوشم کردم ...

الهی تا همیشه سایت رو سرم

باشه سایه سار مهر..مادر...



پ.ن1: بابا نفسم به تو بنده ..خدا حفظت کنه!!


پ.ن2:با اجازه ی مامان و بعد از همه ی این نصایح اما بازم من فکر می کنم پتانسیل مریم بیش از این بود که فقط ..مادر دو تا بچه باشه!!!!! خدا حفظشون کنه...




بعد نوشت :دلم به وسعت هفت آسمون خدا گرفته و به اندازه ی همه ی دریاها گریه دارم..............................


قفسم تنگ شده ....


بعد نوشت 2: چقدر خوشبختند آنهایی که دلخوشند به اندک ها!!

به حتی دود یک سیگار

نقش یک فنجان

و یا پاسخی ساده

به اندازه ی پنج یا شش حرف!!!


بعد نوشت 3:

سیل اشکهام بند نمیاد

الو...بد جوری دلم گرفته ...

سکوت...

خدانگه دار!!!

فصل آخر دفتر.

و دیگر هیچ!


بعد نوشت 4: خدیا ازت ممنونم که اشک رو به بنده هات هدیه دادی...........................



ممنونم..

به خاطر همه ی مهربونی هات

و

درکت ..

ممنونم....

یه دم....

آی زمونه ی زیبا

من همسری با وفا

مادری نمونه 

و زنی کوشا


اما میشه دمی برای خودم باشم؟؟؟

میشه یه لحظه

نه مادر باشم

نه همسر باشم

و نه زنه یه زندگی


میشه من دخترکی شاد

و بی دغدغه

تو آغوش مادرم باشم؟؟

میشه ؟؟

فقط یه دم....


قول میدم زود برگردم...


پس چشمانم رو می بندم

و جادوی ذهن و دیگر هیچ.....




به همین سادگی...

خدایا ازت ممنونم..خیلی..

مثل همیشه....

خدایا بهم کمک کن که راههای

گم شده ی رندگیم هم به همین سادگی پیدا بشن...

بوس واسه خودت..که خداییش خیلی خدایی...