مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

پاییز بی سر و صدا.....

چرا امسال پاییز این همه بی سر و صدا اومد؟؟؟

منو ببخش

شاید تو هم فهمیدی که من خیلی حوصلتو مثل اون وقتها ندارم!



همه حرف خوب می زنن اما کی خوبه این وسط؟؟؟


بد و خوبش با شما.....

ما ک رسیدیم ته خط!

.....

مثل یک کوه یخ

میچکم در مطبخ.....

خدایا او را ببخش

هر که تلاش کرد مرا در چشم همسرم سیاه کند

هر کس انتقام مشکلان زندگیش را از ما گرفت

هر کسی پاکترین احساسهای من را با کینه جویی و سیاه نگری پاسخ داد 

خدایا او را ببخش!

به قول خاتمی عزیز

هر که ما را یاد کرد، ایزد مر او را یار باد

هر که ما را خوار کرد، از عمر برخوردار باد

هر که اندر راه ما خاری فکند از دشمنی

هر گلی کز باغ وصلش بشکفد، بی خار باد

خشکسالی و دروغ!!

فیلمی که دیدنش برای هیچ متاهلی خالی از لطف نیست

به خصوص  خانومها!!!!

فروشتده

اصغر فرهادی

از جمله  آدمهای کاربلد سینمای ایران

شروع فیلمهای فرهادی  مثل همیشه 

یکدفعه از فضا میکنه و پرتت میکنه وسط فیلم

شلوغ و پر سر و صدا ....

شهاب حسینی

از جمله بازیگران کم نطیر سینمای ایرا ن از نسل خودش!!!...مردی که از پلیس جوان شناختمش...شوق پرواز....و و و ...و این اواخر سریال شهرزاد...مردی که بعد از بازیگری کم نظیرش در نسل بازیگران خود؛ به نظر من نمونه ی کامل خوشتیپی یک مرد  ایرونیه!!!از همان سالهای پلیس جوان این اعتقاد رو داشتم  و فکر نمیکردم این همه معروف بشه!!!!

بازی عالی حسینی با یک فیلمنامه  عالی و جفت هنری عالی تر یعنی

ترانه علیدوستی:

بازی زیبای اون در من ترانه 15 سال دارم. رو هیچ کس نمی تونه ندیده بگیره....یادمه دو بار این فیلم رو رفتم....عالی بود...و و و ...و سریال زیبای شهرزاد.....سادگی ترانه و این بکری زیبای کم نظیر اون در سینما و حتی جامعه امروز ستودنیه و همین خیلی حذابش کرده ....یه بازی رهاااااا مثل همیشه ...طوریکه یاد ت میره این دختر مقابل دوربین بوده!!! یاد گلشیفته میوفتم...فیلم علی سنتوری...مقابل بهرام رادان ...پسر خوشتیپ سینمای ایرا ن ک به نظر شخصی من حتی اپسیلونی جذابیت نداره ه این مرد بر خلاف شهاب حسینی!!   همه ی این عوامل در کنار یک

فیلنا مه ی زیبا

که ذهنتو خیلی خوب منحرف میکنه ...و در واقعیت خیلی می تونه دیدگاهتو عو ض کنه..((.یه استاد آواز بود که من دوست داشتم با ایشون کار کنم اما آقای خانه مخالفت داشت!!و من همیشه میگفتم این بنده خدا جای پدر منه...فکرتو اصلاح کن عزیزم...و امروز به حرف ایشون ایمان  اوردم که همیشه میگه ادمها پیر که میشن حریص  تر میشن توی همه زمینه ای!،،، 

همیشه به سرایدار پیر ساختمان خودمون حس خوبی داشتم و لبخند میزدم امروز توی کوچه دیدمش ....شاید لبخند هم زدم اما توی دلم یه پالس بی اعتمادی و ترس رد شد!!!!)))


همه ی این عوامل روی هم  به اضافه ی یه  پرده نمایش با کیفیت

مساوی یک فروشنده خوب میشود!!!!

خسته نباشید!!!!!

پ.ن:من نه صاحب نظرم نه کارشناس...فقط یک بیننده ام!

دهه ی سوم زندگی!

باید از نیمه ی دوم

دهه ی سوم زندگی

رد بشی تا بفهمی

اصلا از زتدگیت 

چی میخواستی!!!!

....

بعصی ها را باید ندید

ویا نه

باید دید و به اندازه ی شعور و فهمشان دید


همیشه توی زندگیم 

این برام پیشه بوده

دوستی بیجا را می پذیرم اما دشمتی بیحا نه!!!


فندق...تولدت مبارک.

وقتی بین وروجکهای  هم سن و سال خودت  

با اون تاج زیبا میدرخشی

و ذوق کودکانتو با لبختدهای مدام

بهم نشون میدی

توی دلمم میگم

فدات شم فندقم!!!!

فتدق کوجولوی نازم تولدت مبارک!!!



مهر......

مهر بوی سینا

مدرسه

سحر خیزی

کار بیشتر

می دهد....

هنوز هم دوست داری

همه را به مهر دعوت کنی آقای خاته؟؟؟؟؟