مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

آخر پاییز......چه تصادفی.بماند......

روزی خواهم آمد

و پیامی خواهم آورد

در رگ ها نور خواهم ریخت

و صدا خواهم در داد

ای سبدهاتان پر خواب!

سیب آوردم

سیب سرخ خورشید!


                               سهراب سپهری



به شمارش جوجه ها امیدوارم

خیلی

چون به خدا ایمان دارم...!



راستی 

من خواب بودم....جوجه ها را شمردند؟.


یه ضرب المثل هندی میگه ....


همیشه مقداری فلفل آتشین باهات باشه

تا خواستی با کسی درد و‌دل کنی 

بریز داخل دهنت!







آرژانتین قهرمان شد.

توی یه فینال رویایی آرژانتین در ضربات پنالتی فرانسه رو برد.

این بازی جذاب رو کنار هم دیدیم .

روزهای پرترافیک و پر تراکمی در پیش هست.

این داستان :آرام پز


این شهر

غربت 

آرام آرام 

دارد مرا پخته تر می کند.....





بفرمایید یک برش زندگی ....




هرگز از مسائل درون خانوادگی 

با هیچ ! احدی صحبت نکن


نوش جان.

حق خوری



*جام جهانی 2022 قطر در شرف اتمام هست.

 آرژانتین و فرانسه به فینال رسیدن و مراکش و کرواسی به رده بندی.


چرا؟

قید 

نمی زنی 

بعضی ها رو؟


مردم به فکر عزیزان و نزدیکان

خودشون هستن  فقط .....


بارها ثابت شده بهم 

یاز خودمو گول می زنم ....


هشتک :خیال خام.




از کوزه...

توقع نداشته باش از سطل زباله ، بوی خوش به مشامت برسد...

دلم گرفته است 

دلم گرفته است 

به ایوان می رم 

و انگشتانم را 

بر پوست کشیده ی 

شب می کشم 

...........................




بپیچ تا ببرم .....

یکی از جاذبه های تهران چه در سفرها 

و چه در سکونت 


گلفروشی های اینجاست ...

گلفروشی هایی که بسیار زیبا چیدمان می شن 

گلهایی که چشم آدم رو پیش خودشون گروگان می گیرند ....


پشت ترافیک فقط نگاهم به گلفروشی هاست

آقای خانه هم فهمیده و گاهی که با هم باشیم 

و من حواسم نباشه 

توجهم رو جلب می کنه ....


عاشق گل خریدن واسه کسانی هستم که قلبا دوستشون دارم 


 دوست دارم هر روز بگم 

یه دسته گل،یه باکس گل 

بپیچ تا ببرم ....


و با یه یادداشت پر از عشق و علاقه 

تقدیم کنم .....