مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

اصفهان

اول در پاسخ به پست قبل مریم خانم، جسارتا گ.. خوردن! که می گن

اما مطلب بعد  اینکه اصفهانیم

با سورپرایز شدن توسط بابا و مامانبنا


ا


زن...

می گن یه زن

وقتی احساسات رو کنار بذاره

با منطقش

بی رحمانه ترین 

تصمیمات رو 

می گیره..... 



خسته ام....

.........


بماند ب یادگار! 



.......

اگر

برای ابد 

هوای دیدن تو

بیفتد!! از سرم چه کنم؟؟ 



#به خودت ثابت کن قدرتمندی .... 


بعدا نوشت:میخوام واسه گرفتن جایزه از خودم تلاش کنم 

♥️





باری اگر از حال من بخواهید.....

فکر

فکر

فکر


در پیله ام باز...... 


پروانه ام آرزوست... ♥ 

........

مریم

جان

تولدت

مبارک! 



بماند بین من و تو! 




عطر.....

خسته ام از شنیدن صدا و دیدن صورت

ماه عزیزانم

از ویدیو، عکس و تماسهای تصویری


دلم میخواد عطرشون رو هورت بکشم

عطر حضورشون کنارم رو

بشینم رو کاناپه و با لبخند بگم

چایم را با عطرت هم بزن....... ♥ 


لبخند زیبا رو از نزدیک ببینم 

و از گرمای حضورشون گرم بشم



#جمعه های............ 


باید الان به بابا زنگ بزنم.صورت ماهشو ببینم... ♥ ♥ ♥ 








......

رهایی همیشه زیباست

دیدن روی دیگر آدمها 

که اتفاقا بسیار هم نازیباست.... 


حس رهایی را تقویت می کند

و دنیای تو را آرامتر می کند

خدا اینجاست

خدایم سپاس.... 


دمای انجماد....

از شیمی دبیرستان

رقمشو یادم نیست اما

 یادمه که نقطه ی 

انجماد الکل خیلی پایینه



همیشه فکر می کردم نقطه ی انجماد

احساس من هم مثل الکله!

خیلی پایینه باید خیلی یخ کنم تا

به انجماد احساسی برسم و

نسبت به برخی مسائل و انسانهای وابسته 

یخ کنم

اما انگار دمای محیط هم کمک کرده 

تا زودتر هم دما شوم


و این اتفاق خوشایندی نیست! 



دوست داشتن یا تنفر؟

نوجوون که بودم عاشق خوندن مجلات و کتابهای انگلیسی بودم

نه از نوع انتشارات داخلی

اونهایی که با فرهنگ و آداب ملل دیگه آشنات می کنن


یه رمان رومانتیک میخوندم

یادمه در قسمتیش نوشته بود

مردم فرانسه اعتقاد دارند

وقتی کسی بی دلیل تورو ترک میکنه

و ازت فاصله می گیره

حتما خیلی دوستت داره!


و این روزها خیلی بهش فکر می کنم

یادمون بمونه

ما میتونیم برای احساسات خودمون تصمیم بگیریم

اما نمیتونیم کسی رو مجبور کنیم

دوستمون نداشته باشه!!!