مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

pc & tv

فقط کافیست

تلویزیون و کامپیوتر را در زندگی کمرنگ کنید،

خواهید دید

چقدر وقت برای با هم بودن دارید ...

.

.نقطه سر خط!

چرا!؟

چرا اینجور پریشونم!!؟؟- چرا اینجور خودمو باختم !!؟؟ چرا من این همه تیره می بینم! چرا توقعاتم از خودم این همه زیاده؟ چرا ...

فشارهای فوق سنگینی رومه و امیدوارم که باز هم اونا رو پشت سر بگذارم ! انشالله !

آیدا...

دلم  

««آیدا در آینه می خواهد»» 

با صدای قصه گوی  

ظهر جمعه! 

با همان احساس 

یارب.!.

رقص زندگی...

با شروع هر صبح

می چرخم

می رقصم

با نوای هر روز زندگی

و چه خوش می نوازد

این نوا.....


الهی تا بی نهاییییییییییییت شکرت!!!!


وقتی مدتی در پیله ی خودم می روم و

پروانه می شوم

مریم را بیشتر دوست دارم

رنگ بالهایم

فریبنده تر می شوند.....

...

انگار دنیایم عوض شده

فکرم عوض شده

و ارزشهایم معنای

دیگری یافته!!

به همین سرعت

به همین راحتی.!



پ.ن:

سبز

گرم

آرام

.....

خواهم خواند...

خواهم خواند نخوانده ها را  

و یاد خواهم گرفت نیا موخته هارا 

آرام  

قدم به قدم با فرزندانم 

می دانم  

اینجا آخر راه من نیست  

از نو شروع خواهم کرد 

و تحقق خواهم داد 

خواهش های دلم را.. 

ان شا الله..... 

 

مریم بانو  ثبت شود در تاریخ پنج شنبه دوازدهم بهمن ماه یک هزار و سیصد و نود و یک  لطفا!!!

دوشنبه.

هیچی.

یکشنبه.!؟

ضربدر گرفتم.

شنبه.

منفی گرفتم.