مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

خواهم خواند...

خواهم خواند نخوانده ها را  

و یاد خواهم گرفت نیا موخته هارا 

آرام  

قدم به قدم با فرزندانم 

می دانم  

اینجا آخر راه من نیست  

از نو شروع خواهم کرد 

و تحقق خواهم داد 

خواهش های دلم را.. 

ان شا الله..... 

 

مریم بانو  ثبت شود در تاریخ پنج شنبه دوازدهم بهمن ماه یک هزار و سیصد و نود و یک  لطفا!!!

نظرات 1 + ارسال نظر
ثریا پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 13:19

سلام عزیزم خوبی؟ بد نیستم ... تو خوبی؟ نی نی خوبه ؟ سینا خوبه ؟ خوش به حالت نی نی تو از طرف من ببوس ... از کارم پرسیده بودی ... نه راضی نیستم اما فعلا مجبورم .... خیلی وقتا ایندقر بهم فشار میاد که حتی سرکارم دلم میخواد گریه کنم به زور جلو خودمو میگیرم .... از نی نی هم که خبری نیست .... این ماه که برم دکتر پنجمین ماهه که کلی پول بی زبون رو میریزم تو جیب این دکترا .... نمیدونم ایراد کار از کجاست ... هرچیه خدا نمیخوادددددددددددددددددددددددددددددد.....
نمیدونم چرا این همه من دعا کردم و با التماس صداش کردم جوابمو نمیده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد