مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

nemidoonam???

nemidounam chi shode ke saeed dige be eenja sar nemizane hamechi khababe hame chi morde.....ya hagh...

همین ...

یار من رفت از بر من ، مقصـد او جـای دیگر رفتـه او شـاید بیــابد عاشق و شیـدای دیگر باز مـن دلتنـگ اویم گر چه دیدم بی وفایی گرچه می دانم که دارد ،در سرش سودای دیگر رفتـه آن آرام جانم ، کـاش می آمد دوباره تا سکوت دشت دل را بشکـند غوغای دیگر زندگـی شد در نگـاهم تیره و تار از غم او کـاش او آید که یـابد ، زندگی معنای دیگر باز چشمـانم به راه و باز هم غـرق نیــازم باز هم شاید که بی او سررسد فردای دیگر گفته او می آید اما در هراسم چـون بیاید رفتـه باشد از تنم جان،یا نباشد نای دیگر جمعه 3/11/82 - 12:33 شب من در دلم در این شب سرد، یک عالمه خورشید دارم یک عالمــه امیـد در دل ، بی اندکــی تــردید دارم روییده در دل مریم عشق ، من یک گلستان شوق هستم می دانــم او مــی آید آری ، چـون بر خدا امید دارم جمعه 3/11/82 - 1:43 شب من که میدونم سعید دیگه شایداینجا هم نیاد ولی خب باشه برا دل من و شما!!!یا حق

آیا؟؟؟؟؟

..اینجا آخر خطه؟؟؟؟؟

یه مشکل شاید خیلی خیییییییییییییییییییییییییلی بزرگ!

سلام ! من در مورد سعید با یه مشکل خیلی بزرگ مواجهم که نمیتونم فعلا بگم چیه ..فقط از تمام دوستان خوب تقاضای معرفی یه مشاور خوب دارم تورو خدا کمکم کنید........یا حق ..

فقط.......

سعید دوست دارم اما ای کاش........

شعرای سعید گلم !!!

یار من رفت از بر من ،مقصد او جای دیگر ** رفته او شاید بیابد عاشق و شیدای دیگر** باز من دلتنگ اویم گرچه دیدم بی وفایی** گرچه می دانم که دارد ،در سرش سودای دیگر ** رفته آن آرام جانم ،کاش می آمد دوباره ** تا سکوت دشت دل را بشکند غوغای دیگر ** زندگی شد در نگاهم تیره و تار از غم او ** کاش او آید که یابد ،زندگی معنای دیگر ** باز چشمانم به راه و باز هم غرق نیازم ** بازهم شاید که بی او سررسد فردای دیگر ** گفته او می آید اما در هراسم چون بیاید ** رفته باشد از تنم جان ،یا نباشد نای دیگر ** ************************************************************************************* من در دلم در این شب سرد ،یک عالمه خورشید دارم ** یک عالمه امید در دل ،بی اندکی تردید دارم ** روییده در دل مریم عشق ،من یک گلستان شوق هستم ** می دانم او می آید آری ،چون بر خدا امید دارم ** **************************************************************************************شعر زیبایی که میبینید سعید گلم وقتی ما ۲ هفته از هم دور بودیٍم برام نوشته البته این یکی از شیرین کاریاشه !!!!!!!!من و سعید یه مشکل بزرگ داریم و اونم اینه که هر دومون خیلی‌ زود رنج و عصبی هستیم با وجود اینکه خیلی همدیگرو دوست داریم اما خوب برامون مشکل شده از تمامی دوستان تقاضای کمک و راهنمایی داریم .... یا حق !

مرسی سعیدم !

چقدر کار سعید گلم در روشن کردن شمع قشنگ بود نه؟؟حالا اگر سعید اینو بخونه میگه ..چه لوس !!!!هاهاها.....راستی ما رو فراموش نکنید هنوز هم محتاجیم به دعای خیر دوستان ...یا حق!!!